وزیر کشور گفت: موضوع آسیب ‌ای اجتماعی در فضای مجازی جزو موارد نگران کننده است.

آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی نگران‌کننده است

سلامت نیوز:وزیر کشور گفت: موضوع آسیب ‌ای اجتماعی در فضای مجازی جزو موارد نگران کننده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در یکصدو بیست بررسی نحوه استفاده از ظرفیت نهادهای دینی در مدیریت امور اجتماعی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: در جلسه قبل بحث نهادهای دینی و همکاری و تاثیرگذاری آنها در حوزه آسیب‌های اجتماعی را داشتیم، گزارش‌هایی که ارائه شد و پیمایش هایی که از نظر علمی انجام شده بود، تاثیر نهادها را در حوزه اجتماعی بالا نشان می‌داد.


وی با اشاره به مصوبات این جلسه ادامه داد: باید بتوانیم یک سند بالادستی همکاری بین نهادهای دینی داشته باشیم و تقسیم کار مناسب و تعیین تکلیف مشخصی برای هر حوزه داشته باشیم تا بتوانند نقش شان را بهتر ایفا کنند.


وزیر کشور تصریح کرد: گزارشی را در حوزه فضای مجازی داشتیم که گزارش بسیار دقیقی بود. موضوع آسیب های اجتماعی در فضای مجازی جزو موارد  نگران کننده است.
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: این موضوع به کارگروهی ارجاع شد تا با اعمال سیاست ها و اقداماتی نسبت به کاهش تاثیرگذاری فضای مجازی در آسیب های اجتماعی  اقدام شود.


وی با اشاره به اینکه گزارش دقیق و درستی از حوزه های علمیه خواهران داشتیم، گفت: ما معتقدیم که با موضوع آسیب های اجتماعی فقط به صورت اجتماعی می توان برخورد کرد و بهترین روش در این حوزه هم این است که پیشگیرانه عمل کنیم لذا اگر بتوانیم با روش پیشگیرانه میتنی بر اجتماعی کردن مسئله را پیش ببریم موفق خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha