کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده پرداخت.

آغاز بارش باران و برف در تهران از امروز

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی  با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز در استان‌های واقع در نوار غربی کشور، زاگرس مرکزی، البرز غربی و مرکزی بارش‌ها به شکل برف و باران و وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها امروز در چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان خواهد بود، افزود: فردا در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق در استان‌هایی خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان شمالی، کرمان، یزد و سمنان بارش‌ها تداوم خواهد داشت.

رفیعی ادامه داد: از روز دوشنبه تا پایان هفته آسمان در بسیاری از مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود ضمن اینکه امروز با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر در استان‌های مازندران و گیلان بارش باران و کاهش موقتی دما پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل شاهد افزایش دما و وزش باد شدید خواهیم بود، افزود: امروز شنبه دریای خزر مواج پیش بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه تهران امروز نیمه ابری همراه با مه رقیق خواهد بود، تصریح کرد: بعد از ظهر وزش باد و شروع بارش باران و برف را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه حداقل دما برای تهران ۲ درجه زیر صفر پیش بینی شده است، گفت: شاخص کیفیت هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: بیرجند و زاهدان با دمای منفی ۳ درجه سردترین و بندرعباس با دمای ۲۴ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha