روز گذشته، ۱۲ بهمن کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد نیروهای اورژانس با لباس و ماسک‌های مخصوص ایزوله، در محوطه بیمارستان رازی اهواز در حال انتقال یک بیمار از یک آمبولانس به داخل بیمارستان هستند.

توضیح رئیس بیمارستان رازی اهواز درباره فیلم منتسب به بیمار مبتلا به کرونا:مانور بود

سلامت نیوز:روز گذشته، ۱۲ بهمن کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد نیروهای اورژانس با لباس و ماسک‌های مخصوص ایزوله، در محوطه بیمارستان رازی اهواز در حال انتقال یک بیمار از یک آمبولانس به داخل بیمارستان هستند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،انتشار این فیلم موجب حدس و گمان‌هابی مبنی بر این شد که این بیمار به ویروس کرونا مبتلا بوده است.
رئیس بیمارستان رازی اهواز در این خصوص توضیحاتی به ایسنا ارائه داد.


دکتر فرهنگ کره‌بندی  با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر شناسایی یک فرد مبتلا به ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در خوزستان بیمارستان رازی دارای بخش عفونی و تنها مرجع این بیماری‌ها است، روز گذشته به منظور ارزیابی آمادگی پرسنل، مانوری قبل از انتشار بیماری انجام شد.


وی افزود: این مانور به صورت محدود و تنها در محوطه بیمارستان رازی انجام شده است تا متوجه شویم پرسنل درمانی و اورژانس، آمادگی لازم را دارند یا خیر.
رئیس بیمارستان رازی اهواز بیان کرد: بیماری که در این مانور بود نیز دچار سرماخوردگی بود که به صورت سرپایی درمان و اکنون مرخص شده است.
ا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha