همزمان با هفته ارتقاء آگاهی درباره بارداری، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا - جهاد دانشگاهی ویزیت رایگان را به بانوان باردار ارائه می‌کنند.

ویزیت رایگان درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا

سلامت نیوز:همزمان با هفته ارتقاء آگاهی درباره بارداری، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا - جهاد دانشگاهی ویزیت رایگان را به بانوان باردار ارائه می‌کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، همزمان با هفته ارتقاء آگاهی درباره بارداری که از چهاردهم تا بیست و هشتم بهمن‌ماه می‌باشد، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا، اولین ویزیت کلیه خانم‌های بارداری که به این مرکز مراجعه می‌کنند را در این مدت، توسط متخصصین مجرب و زبده به صورت رایگان انجام می‌دهد.


از جمله مهمترین خدماتی که مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا با کمک محققان باتجربه و مسلط در امر کنترل بارداری‌های پرخطر ارائه می‌کند، کنترل بارداری‌های پرخطر است و بویژه کنترل بارداری‌های پر خطر بانوانی که با استفاده از روش‌های کمک باروری مانند IVF و IUI باردار شده‌اند، بانوانی که با سقط مکررهای متعدد مواجه بوده‌اند و... است تا این بانوان بتوانند لذت ۹ ماه بارداری را با تولد فرزند سالم بچشند.


علاقمندان به دریافت این خدمت می‌توانند با شماره تماس ۲۳۵۱۹ داخلی‌های ۵۲۷ ، ۳۱۱ و ۸۱۸  از ساعت هشت صبح تا ۱۴ تماس گرفته و نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.


همزمان با ارائه این خدمت نیز برگزاری جلسات تخصصی با حضور اساتید مرکز به صورت زنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام مرکز به آدرس www.instagram.com/avicennaclinic/ به سوالات بانوان باردار پاسخ داده می‌شود.


به گزارش روابط عمومی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا، آموزش و فرهنگ سازی در حوزه باروری و ناباروری همواره از رسالت‌های اصلی و دغدغه‌های این مجموعه بوده و در کارنامه ۱۶ سال خدمت رسانی به زوجین نابارور، همواره این امر را مد نظر قرار داده است.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha