شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 289258

تجویز داروها، تنها با معاینه بالینی و گرفتن شرح حال امکان پذیر است و اگر در پاسخ به سوالات مصرف دارویی توصیه می‌شود، پس از مشورت با متخصص مصرف شود.

توصیه هایی برای خار پاشنه و درد زانو

سلامت نیوز:تجویز داروها، تنها با معاینه بالینی و گرفتن شرح حال  امکان پذیر است و اگر در پاسخ به سوالات مصرف  دارویی توصیه می‌شود،  پس از مشورت با متخصص مصرف شود.

 یک سال است مبتلا به خار پاشنه هستم و آمپول خار پاشنه را زده ولی خوب نشده ام ؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،درمان خار پاشنه هرچند کمی سخت است ولی امکان درمان آن  غیر از جراحی خار پاشنه وجود دارد . برای درمان خانگی خار پاشنه استفاده از ماساژ یخ و سرکه سیب موثر است .بهترین روش درمان خار پاشنه استفاده همزمان از طب سوزنی الکتریکی و لیزرپرتوان است.ممکن است آمپول خارپاشنه سه بار تمدید شود . 

البته تزریق آمپول بدون کفی و درمان های توان بخشی چندان پایدار نخواهد بود .گاهی سندروم تونل تارسال که گیر افتادگی عصب در مچ پاست عامل درد مقاوم خار پاشنه می شود و باید در آزمایش نوار عصب و عضله تشخیص داده شود . 

زانوی پای چپم به صورت یک نیم دایره در سمت داخلی موقع راه رفتن دردمی‌کند، بعضی اوقات دردش شدید می شود.

درد سمت داخلی زانوی چپ یا راست بسیار شایع است . یکی از شایع ترین علل درد داخلی زانو بورسیت زانو است. آرتروز زانو هم موجب درد سمت داخلی زانو می شود ولی حالت نیم دایره درد زانومرتبط با بیماری پنجه غازی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha