امتحانات علوم پایه، پیش کارورزی و جامع داروسازی و همایش‌ها و تجمعات دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان اسفندماه لغو شد.

لغو کلیه امتحانات دانشگاه‌های علوم پزشکی تا آخر سال

سلامت نیوز:امتحانات علوم پایه، پیش کارورزی و جامع داروسازی و همایش‌ها و تجمعات دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان اسفندماه لغو شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبر آنلاین، بر اساس اعلام سازمان سنجش پزشکی کشور امتحانات علوم پایه، پیش کارورزی و جامع داروسازی لغو شد.

براساس رصد دقیق وضعیت ابتلا و انتقال عفونت کرونا ویروس جدید و به جهت آرامش بخشی فضای دانشجوئی و دانشگاهی، معاونت آموزشی وزارت بهداشت مصوباتی تا تاریخ ۴ اسفندماه ساعت ۱۲ ظهر داشته است. بر این اساس، امتحانات علوم پایه، پیش کارورزی و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) که مقرر بود در تاریخ هشتم اسفند  ۹۸ برگزار شود، ملغی و تاریخ جایگزین متعاقبا اعلام می‌شود.

در خصوص امتحان پذیرش دستیاری که تاریخ برگزاری آن ۱۵ اسفند ۹۸ اعلام شده است، در روزهای آینده تعیین تکلیف و اطلاع رسانی خواهد شد. کلاس‌های درسی تئوری در استان‌های پر چالش‌تر یا دارای موارد آلودگی شامل تهران، البرز، قم، گیلان، مازندران، همدان، اراک، قزوین، اصفهان و گلستان تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

همه همایش‌ها و تجمعات دانشجویی در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان اسفندماه لغو اعلام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha