سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 290168

برای پسردار شدن تضمینی چی بخوریم؟ ساده ترین راه برای پسردار شدن دنبال کردن راه حل های خانگی و رژیم های غذایی است.

پسردار شدن با راهکارهای معجزه‌آسا

اگر هنوز باردار نشده اید، ممکن است شایعاتی در مورد چیزهایی شنیده باشید که می تواند بر جنسیت کودک تأثیر بگذارد. شاید به تازگی شروع به جستجوی ایده هایی برای کمک به داشتن یک پسر کرده باشید. چه چیزهایی را می توانید امتحان کنید؟ آیا برخی از روش ها موثرتر از روش های دیگر هستند؟

آیا راه تضمینی برای پسردار شدن وجود دارد؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث لاین اگر واقعا میخواهید بدانید آیا راه تضمینی برای تأثیرگذاری بر شانس شما برای داشتن یک پسر وجود دارد باید بگوییم نه، وجود ندارد. به جز کاشت پزشکی جنین، هیچ تضمینی در مورد جنسیت کودک شما وجود ندارد.

به طور کلی، اگر همه چیز به طبیعت سپرده شود، تقریباً 50/50 شانس پسر یا دختر شدن وجود دارد. همه چیز به این بستگی دارد که کدام اسپرم در مسابقه پیروز می شود. اینجاست که ایده تأثیرگذاری بر جنسیت فرزند آینده شما مطرح می‌شود. برخی استدلال می‌کنند که با استفاده از زمان‌بندی، موقعیت، رژیم غذایی و روش‌های دیگر می‌توانید شانس اسپرم را تغییر دهید.

امتحان پسردار شدن با روش های طب سنتی هم مورد علاقه برخی افراد است.

نوزاد پسر

شغل پدر روی جنسیت جنین موثر است

شغل پدر بچه به شدت در فرزند آوری زوج تاثیر دارد. آمارها نشان می دهند احتمال پسردار شدن در افرادی که در محیط های استرس زا کار می کنند و در معرض آلودگی های مختلف مانند دود سیگار یا کشیدن سیگار هستند، کمتر است.

مثلا در شغل هایی مانند رانندگی، تکنیسین‌های کارخانه های بزرگ و حتی خلبان‌ها که دائما در استرس‌اند احتمال دختردار شدن بیشتر می‌شود.
بهترین زمان داشتن رابطه

بیشتر بدانید: تنها راهکار علمی ِتضمینی برای پسردار شدن


یک روش صد در صد پسر دار شدن داشتن رابطه در زمان مناسب است. همه می‌دانند که باید در روزهای تخمک‌گذاری رابطه داشته باشند تا احتمال فرزندآوری را بیشتر کنند اما داشتن رابطه در یک زمان خاص در تخمک گذاری احتمال پسر شدن فرزند شما را بیشتر می‌کند.

بیشترین احتمال پسردار شدن داشتن رابطه جنسی از ۲۴ ساعت قبل از تخمک گذاری تا ۱۲ ساعت بعد از آن است. برای این کار حتما باید تاریخ دقیق تخمک گذاری را بدانید.



اندازه‌گیری PH بدن

بدن هر انسانی PH خاصی دارد که با عوامل مختلف مانند بیماری‌ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی تغییر می‌کند. معمولا ساختار بدن بیشتر حالت اسیدی دارد اما اسپرم‌ها بیشتر در محیط های قلیایی زنده می‌مانند. اما سوال اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه ها قابل دسترسی است. احتمال پسردار شدن در محیط های قلیایی بیشتر است.


چگونه رحم را قلیایی کنیم؟

روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن وجود ندارد. اساسا هر کدام از روش ها، در صورتیکه به صورت کامل انجام شود، احتمال موفقیت آمیز بودن را بالا می برد. پس نباید به صورت قطع و یقین یک روش را تایید نمود. با این حال، اگر زنان سه تا چهار ماه پیش از بارداری به مصرف غذاهای قلیایی بپردازند یا واژن خود را پیش از رابطه جنسی با شوینده‌های قلیایی نظیر آب گازدار خوراکی بشویند، فضای رحم قلیایی می‌شود. قلیایی شدن محیط رحم باعث می‌شود که اسپرم‌های حمل کننده کروموزوم Y حرکت راحت تری داشته باشند و این موضوع احتمال پسردار شدن را افزایش می‌دهد.

حالت روانی زن در این زمان مهم است. بهتر است که وی آمادگی برای رابطه جنسی داشته باشد و پیش از آن تحریک جنسی شده باشد و مرد نیز با میل کامل و تحریک جنسی به انجام رابطه جنسی بپردازد.
غذاهای دارای خاصیت قلیایی غذاهایی هستند که سدیم و پتاسیم بیشتری دارند، غذاهایی نظیر ماهی، موز، نمک و گوشت این خاصیت را دارند. البته دقت در مصرف این غذاها ضرورت دارد، زیرا مصرف بیش از اندازه این غذاها می‌تواند بیماری‌های دیگری را ایجاد کند. محصولات لبنی نظیر ماست، شیر، پنیر و شیرینی‌ها خاصیت اسیدی بیشتری دارند و باید برای پسردار شدن از مصرف آنها پرهیز شود و اگر کسی می‌خواهد دختر دار شود، بهتر است بیشتر به مصرف غذاهایی بپردازد که دارای خاصیت اسیدی هستند و از غذاهای قلیایی پرهیز کند.

نوزاد پسر


رژیم غذایی برای پسر دار شدن

محققان در مطالعه‌ای در سال 2008 روی 740 زن دریافتند که بین دریافت کالری بیشتر و پسردار شدن ارتباط وجود دارد؛ اما این بدان معنا نیست که شما باید در طول روز که سعی در باردار شدن دارید، اندازه غذای خود را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که عادات غذایی سالم در حال حاضر (غذاهای کامل، میوه ها و سبزیجات، تنقلات کم قند) به شما کمک می کند که در دوران بارداری به دریافت کالری مناسب ادامه دهید.

زنان مورد مطالعه همچنین سطوح بالاتری از پتاسیم مصرف کردند. (می خواهید پتاسیم بیشتری بخورید ؟ موز، سیب زمینی شیرین و لوبیا سفید را امتحان کنید.)

این مطالعه همچنین خاطرنشان کرد که زنانی که نوزادان پسر باردار می شوند، غلات صبحانه بیشتری نسبت به زنان دارای نوزادان دختر مصرف می کنند.

برای بهبود شرایط پسردار شدن، بهتر است مرد نیط نیز از چنین برنامه غذایی پیروی کند.

بیشتر بدانید: با این کارها احتمال پسردار شدن را زیادتر کنید

نقش تغذیه برای پسر دار شدن

با توجه به طول دوره ی ساخت اسپرم، که ۸۵ روز است، بهتر است رژیم‌های غذایی به همین اندازه ۸۵ روزه، یا اگر امکان ندارد حداقل برای ۴۰ روز رعایت شوند.

خوردن ادویه ها و مواد غذایی که طبع آنها مایل به گرمی است نیز می‌تواند باعث پسر شدن جنین شود، مانند:
  • غذاهای با طبع گرم، مانند آش های سبک ساده از برنج و گوشت که در پخت آنها از تخم شبت، سبزی تره، پیاز، نخود، دارچین، فلفل، زیره استفاده شده است.
  • زرده تخم پرندگان (کیک، بلدرچین) و تخم مرغ
  • گوشت بره، بلدرچین، میگو
  • شیر برنج، با کمی عسل و زعفران
  • یک قاشق مرباخوری تخم یونجه با دو قاشق غذاخوری عسل صبح ها
  • حلوا که با شکر یا شیره انگور پخته شده باشد
  • مرباهایی که خاصیت گرمی دارند، مانند مربای زنجبیل، شقاقل، بالنگ
  • حلیم هایی که در آنها گندم، برنج، نخود سیاه ریخته شده باشد؛ همراه حلیم کمی دارچین و فلفل مصرف شود
  • سبزی هایی مانند کرفس، نعنا، شاهی، تره تیزک، پیاز، تره، سیر تازه و خشک
  • صیفی جات مانند جذر (هویج محلی، زردک)، بادنجان، لوبیا سبز
  • مغزها مثل پسته، حب صنوبر (چلغوزه)، گردو، فندق
  • غذاهایی که در آنها از گندم، نخود، یونجه و برنج استفاده شده است.
  • میوه هایی مانند انجیر، انگور شیرین، مویز سرخ، اترج (بالنگ)، لیمو، میوه دستنبو
  • روغن کنجد، روغن بادام شیرین، روغن گاو تازه در غذاها
  • نوشیدنی های شیرین مانند شیره خرما، شیره انگور و شربت عسل
  • از ادویه های گرم کننده در پخت غذاها یا حلواها استفاده شود، مانند: مرزنجوش، زعفران، عنبر، مشک، مصطکی، بذر کرفس، انیسون، بذر انجره، بذر شلغم، تخم نعنا و خارشتر
  • نوشیدن عرق کاسنی 

بهترین مواد غذایی برای پسر دار شدن کدام است؟

غذاهای قلیایی شامل سبزیجات، میوه‌ها، شیر، جوانه گندم و موارد دیگر می‌شود (جدول مواد غذایی قلیایی را مشاهده کنید).

پسردار شدن با ۶ راهکار معجزه‌آسا



از طرف دیگر مرد باید به مصرف بیشتر غذاهای دریایی، گوشت و غذاهای سرشار از پروتئین بپردازد. غذاهای دریایی نظیر صدف‌ها، میگو و خرچنگ منبع فوق العاده ای برای روی هستند و روی می‌تواند تعداد اسپرم‌ها را به میزان زیادی افزایش دهد

عصاره صدف نیز می‌تواند چنین تاثیری داشته باشد


داروهای گیاهی برای قلیایی شدن رحم

خوردن لیمو بیشتر

لیمو در دسته مرکبات است و همه فکر می‌کنند این میوه بدن را اسیدی می‌کند اما این باور غلط است. با خوردن لیمو محیط بدن قلیایی می‌شود و احتمال پسردار شدن زیاد می شود. پس اگر می خواهید پسردار شوید حتما لیمو را در رژیم غذایی خود جای دهید.

بهترین روش استفاده لیمو درست کردن لیموناد تازه بدون شکر است. هرگز لیمو را با شکر استفاده نکنید چون بدن شما اسیدی می شود و نتیجه عکس می گیرید. استفاده آبلیمو همراه با سالاد هم توصیه می شود.

بیشتر ژلاتین بخورید

یکی دیگر از راه های حتمی پسر دار شدن افزایش سطح تستسترون بدن است. هر چه سطح تستسترون در بدن بیشتر باشد احتمال داشتن فرزند پسر بیشتر است.

مصرف ژلاتین را در برنامه روزانه خود جای دهید. خوردن ژلاتین باعث به وجود آمدن آمینو اسیدهای زیادی در بدن می شود و به هضم راحت تر غذا کمک می کند. از طرفی هم اسپرم هایی که در محیط های مغذی نگه داری می شوند احتمال پسر شدن فرزند را بیشتر می کنند.

محققان در مطالعه‌ای در سال 2008 روی 740 زن دریافتند که بین دریافت کالری بیشتر و پسردار شدن ارتباط وجود دارد.اما این بدان معنا نیست که شما باید در طول روز که سعی در باردار شدن دارید، اندازه غذای خود را افزایش دهید.

نوشیدن چای اسطوخودوس

نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می کند. ترکیب این چای با رزماری هم بسیار مفید است. قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس بنوشید یا پایین شکم خود را با روغن اسطوخودوس یا کرم حاوی اسطوخودوس ماساژ دهید که به قلیایی شدن بدن کمک می کند.

همه ی این روش هایی که گفته شد با هزینه بسیار کم قابل اجرا هستند و به پسردار شدن کمک می کنند و حتی اگر نتیجه ای نگیرید ضرری نکرده اید چون هیچ کدام از این توصیه ها عوارض جانبی ندارند.

در زمانی که تصمیم به بارداری دارید

از نخستین روز عادت ماهانه، زن و شوهر روزانه هفت عدد خرما و روزانه یک بار جوشانده ی ریشه کاسنی (به اندازه یک تکه دو سانتی متری در یک لیوان آب جوش دم کرده) بخورند.

زن در زمان قاعدگی نبات داغ یا زعفران، شربت عسل و زعفران با آب گرم، پسته و کاچی یا هر حلوایی با هل و زعفران مصرف کند.

نوزاد پسر

در مدت زمان انجام رژیم، زن و مرد از موارد زیر پرهیز نمایند

  • بوییدن و خوردن کافور در زن و مرد هر دو
  • پرخوری، آشامیدن زیاد آب یخ و آب سرد
  • موادی که طبع سرد دارن، مانند عدس، کشک، پنیر، باقلی، سماق، انار میخوش و ترش
  • خوردن ترشی در غذا و همراه غذا و میوه های ترش
  • خوردن خیار، گشنیز خشک و تازه، کاهو، کدو سبز

روش شتلز

پیشنهاد دیگر برای افزایش شانس پسردار شدن، طرح بارداری به نام روش Shettles است که توسط Landrum B. Shettles در حدود سال 1960 ایجاد شد.

Shettles اسپرم را مورد مطالعه قرار داد تا تعیین کند چه چیزی ممکن است بر سرعت اسپرم تأثیر بگذارد. (به هر حال، اسپرمی که در مسابقه پیروز می شود و تخمک را بارور می کند، جنسیت را تعیین می کند.) او زمان آمیزش، موقعیت ها و pH مایعات بدن را در نظر گرفت تا ببیند که چه چیزی بر جنسیت تأثیر می گذارد.

نکات کلیدی روش Shettles عبارتند از:

  • برقراری رابطه جنسی نزدیک به زمان تخمک گذاری
  • اسپرم در نزدیکی دهانه رحم با استفاده از موقعیت هایی که امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند، رسوب می کند
  • ایجلد محیط قلیایی در واژن
  • زن اول به ارگاسم برسد

بیشتر بدانید: روشهای صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن!

روش Shettles چقدر موثر است؟

شتلز ادعا می‌کند که در روش فعلی اش به طور کلی 75 درصد موفقیت دارد و افراد زیادی هستند که ادعا می‌کنند با استفاده از روش او، پسر یا دختری را با موفقیت باردار شده‌اند.

از سوی دیگر، برخی تحقیقات قدیمی نشان می دهد که رابطه جنسی 2 تا 3 روز پس از تخمک گذاری ممکن است به هیچ وجه منجر به بارداری نشود.

دکتر شتلز معتقد بود که نفوذ عمیق در طول رابطه جنسی اگر هدفتان پسردار شدن است،  بسیار مهم است. روش Shettles ادعا می کند که برای افزایش شانس خود برای بچه دار شدن پسر، باید در موقعیت هایی رابطه جنسی داشته باشید که امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند. هر چه بتوانید به دهانه رحم نزدیکتر شوید، بهتر است.

بهترین پوزیشن ها در رابطه جنسی برای پسردار شدن

سبک چهاردست و پا

به گزارش سلامت نیوز به نقل از بلی بلی، پوزیشنی که بیشتر برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه پسر بچه دار شوند توصیه می شود، سبک سگی است.استایل چهاردست و پا اجازه نفوذ عمیق را می دهد و بهترین موقعیت برای بچه دار شدن در نظر گرفته می شود. در این پوزیشن باید باید چهار دست و پا زانو بزنید و آلت تناسلی خود را به شریکتان از پشت به واژن وارد کنید. در صورت تمایل می توانید این وضعیت را طوری تنظیم کنید که زانو زده یا روی یک سطح برجسته خم شوید.

پسردار شدن با راهکارهای معجزه‌آسا

حالت ایستاده

موقعیت دیگری که امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند، ایستادن است.ادعا می شود اسپرم وای می تواند سریعتر از اسپرم ایکس شنا کند. این یک مسابقه در برابر جاذبه زمین است برای بارور کردن تخمک!در حالی که ایستاده ایدرابطه جنسی را تجربه کنیددر این صورت برای حفظ تعادل میتوانید به دیوار تکیه دهید.

پسردار شدن با راهکارهای معجزه‌آسا

زن در بالا قرار بگیرد

یکی دیگر از موقعیت های عالی برای پسر بچه دار شدن است.مرد روی تخت، صندلی، مبل یا هر جایی که شما انتخاب می کنید دراز بکشد یا بنشیند و زن باید برروی بدن او بنشیند.

پسردار شدن با راهکارهای معجزه‌آسا

تاثیر اندازه اندازه آلت تناسلی بر جنسیت فرزند

اگر مرد آلت تناسلی بزرگی داشته باشد، یا اگر زن هنگام رابطه جنسی موقعیت‌های ذکر شده در بالا را امتحان کند و احتمال نفوذ عمیق فراهم شود احتمال باروری با اسپرم y و در نتیجه پسردار شدن بیشتر می شود.

پسردار شدن با راهکارهای معجزه‌آسا

توصیه های طب سنتی در روابط جنسی

در کتاب نسل سالم “راهکارهای پیش از بارداری با رویکرد طب سنتی ایرانی، طب اسلامی، طب نوین” آمده است، از دیدگاه طب سنتی، چند مسئله در پسر شدن جنین موثر است. یکی از مواردی که بهتر است رعایت شود زمان انجام رابطه زناشویی است. از روزی که زن از عادت ماهیانه پاک می شود تا هشت روز پس از آن احتمال پسر شدن بیشتر است.

فاصله بین آمیزش، چهار روز

بهتر است رابطه جنسی را برای مدت زمان طولانی ترک نکنند، چون منی مرد در این حالت ضعیف می گردد. حداکثر فاصله بین آمیزش چهار روز باشد. دو یا سه روز یک بار رابطه جنسی داشته باشند.

چگونگی قرار گرفتن بدن

چگونگی قرار گرفتن بدن در زمان رابطه هم مهم است. بهتر است مرد به سمت راست زن برود و بعد از تمام شدن رابطه جنسی نیز زن به سمت راست بخوابد. هنگام نزدیکی، زن بالشی در سمت چپ خود قرار دهد تا قسمت چپ بدن بالاتر آید و منی مرد به سمت راست وی بریزد. زن در این حالت مایل به پهلوی راست باشد تا ریختن منی بیشتر به جانب راست رحم صورت گیرد.


پس از اتمام عادت ماهانه

در کتاب قانون حکیم بوعلی سینا ذکر شده است که سبب پسر شدن منی مرد آن است که گرم و غلیظ باشد، رابطه بدون فاصله پس از پاک شدن زن از عادت ماهانه باشد و ریختن منی از بیضه‌ی راست مرد باشد تا ترجیحاً به طرف راست رحم ریخته شود.

زن به سمت راست بخوابد

پس از تمام شدن رابطه جنسی، مرد تا مدتی حدود هفت دقیقه از زن جدا نشود و زن هم پس از آن تا نیم ساعت به سمت راست خود بخوابد.


یک نوزاد پسر تصور کنید

حالت روانی زن هم در این زمان مهم است. بهتر است که وی آمادگی برای رابطه جنسی داشته باشد و پیش از آن تحریک جنسی شده باشد و مرد نیز با میل کامل و تحریک جنسی به انجام رابطه جنسی بپردازد. تصورات و تخیلات زن و مرد در حین رابطه هم تأثیر دارد.

اگر هر دو به نوزادی پسر فکر کنند احتمال پسر شدن آن بیشتر است، حتی ممکن است که شکل کودک در آینده به شکل آن چه که در آن لحظه می دیدند یا فکر می کردند در آید.

نگاه کردن پیش از اقدام به بارداری و هنگام رابطه به تصویر پسر در این امر موثر است. می توان گفت، نگاه کردن به عکس کودک پسر و فکر کردن به پسران در هنگام نزدیکی می تواند موجب پسر شدن جنین گردد.

استفاده از روغن های گرم

مالیدن روغن های گرم به زیر ناف، مثانه، کلیه ها، در مردها و در زیر شکم و پهلوها در زن ها مفید است. سه روز پیش از داشتن رابطه جنسی، زن قسمت بیرونی دستگاه تناسلی را هر روز با روغن نارگیل، زنجبیل، روغن کوهان شتر یا پیه مرغابی چرب کند.


بهار یک فصل مناسب

فصل هم در تعیین جنسیت نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    90 36
    یعنی اییین همههه تلاش میکنن تا بچه دختر نشه؟
  • زهرا NL ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    24 12
    اخه پسر تخم دو زرده میکنه برای خانواده
  • فاطمه IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    19 14
    چرا آقایون انقدر عاشق پسرن😤😐😑