دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: در حادثه‌ای که یکشنبه شب برای قطار بافق-بندر عباس اتفاق افتاد سه نفر مصدوم شده که به صورت سرپایی مداوا شدند.

حادثه برای قطار «بافق- بندر عباس»

سلامت نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: در حادثه‌ای که یکشنبه شب برای قطار بافق-بندر عباس اتفاق افتاد سه نفر مصدوم شده که به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سید محسن مرتضوی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکشنبه شب ۱۸ اسفند طی تماسی از ایستگاه قطار جنت آباد با پایگاه جوادیه خبر آتش گرفتن یکی از دیزل‌های حامل مازوت قطار بافق-بندر عباس داده شد.

وی بیان کرد: مسئول مربوطه با عنوان کردن این امر که هر چند مرتبه که با ۱۲۵ تماس گرفتم موفق به تماس با آتش نشانی این منطقه (انار یا نوق) نشده و فقط آتش نشانی بافق روی خط پاسخ می‌آمد با خط خصوصی پایگاه اورژانس جوادیه تماس گرفته و این موضوع را به دو پرسنل شیفت اطلاع داده است.

وی ادامه داد: به دلیل مسکونی بودن منطقه حادثه این دو پرسنل سریعاً آتش نشانی جوادیه را فعال و به محل فرستادند و آتش نشانی بهرمان را نیز برای کمک به کد جوادیه فعال و به محل اعزام کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان اظهار کرد: بعد از اطلاع دادن به ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و مدیریت اتاق بحران هر دو مقام در جریان این امر قرار داده شدند که با مسئول اورژانس انار نیز تماس گرفته شد و اورژانس انار و اتش نشانی‌های انار نیز به حالت آماده باش در امدند و در ادامه مرکز پیام اورژانس را مطلع و کد بحران احتمالی را فعال کردند.

مرتضوی ابراز داشت: پس از حضور اورژانس در صحنه و اقدام به موقع مأموران آتش نشانی و چکاب لوکوموتیوران‌ها و خدمه قطار هیچ مشکلی دال بر آسیب جدی دیده نشد و با اعلام رفع خطر از سوی مأمورین آتش نشانی پس از مهار اتش و سرد کردن دیزل‌ها همه چیز به حالت عادی برگشت.

وی اضافه کرد: این حادثه سه مصدوم داشت که خوشبختانه به صورت سرپایی مداوا شدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha