شب گذشت مادر بارداری در روستای چم نوزده دچار درد زایمان می شود که با همت نیروهای اورژانس و مردم محلی این مادر باردار با استفاده از تیوپ از روی رودخانه خروشان سیمره عبور داده می‌شود و در نهایت بعد از چند ساعت تلاش مستمر در بیمارستان معتضدی کرمانشاه بستری می‌شود.

انتقال مادر باردار با تیوپ از روی رودخانه "سیمره"!

سلامت نیوز: شب گذشت مادر بارداری در روستای چم نوزده دچار درد زایمان می شود که با همت نیروهای اورژانس و مردم محلی این مادر باردار با استفاده از تیوپ از روی رودخانه خروشان سیمره عبور داده می‌شود و در نهایت بعد از چند ساعت تلاش مستمر در بیمارستان معتضدی کرمانشاه بستری می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه اظهار کرد: ساعت 17:30 دقیقه روز گذشته (25 اسفند) بهورز روستای "چم نوزده" با نیروهای اورژانس تماس گرفته و از حال وخیم یک مادر باردار 28 ساله خبر می دهد.


وی افزود: روستای این مادر باردار آن طرف رودخانه سیمره بوده و امکان اعزام آمبولانس به آن منطقه وجود نداشت و با توجه به تاریک شدن هوا امکان اعزام بالگرد هم در این شرایط فراهم نبود، بنابراین این مادر باردار با همکاری نیروهای محلی با استفاده از یک تیوپ از روی رودخانه خروشان سیمره در تاریکی هوا عبور داده شد.


آزادی تصریح کرد: در این طرف رودخانه دو دستگاه آمبولانس به خاطر بارندگی های صورت گرفته و گل و لای عملا در گِل گیر کردند که پس از سوار کردن مادر باردار، آمبولانس ها توسط یک تراکتور 20 کیلومتر بوکسل شدند.


وی افزود: در نهایت ساعت 4:30 صبح امروز (26 اسفند) این مادر باردار در بیمارستان معتضدی بستری و تحت مراقبت قرار گرفت.
آزادی تصریح کرد: نیروهای اورژانس در هر زمانی آماده خدمت گذاری به مردم هستند و همواره با سختی های فراوانی در انجام ماموریت های خود همراه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha