چهار زن و یك مرد تهرانی در یك روز قربانی مسمومیت الكلی شدند؛ زنان و مردان جوانی كه پس از مصرف الكل راهی بیمارستان شده و خیلی زود جان خود را از دست دادند.

سریال مرگ‌های الکلی در پایتخت

سلامت نیوز:چهار زن و یك مرد تهرانی در یك روز قربانی مسمومیت الكلی شدند؛ زنان و مردان جوانی كه پس از مصرف الكل راهی بیمارستان شده و خیلی زود جان خود را از دست دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند ، مسمومیتی كه این روزها پا به پای ویروس جدید در كشور قربانی می‌گیرد و تعداد جان‌باخته‌هایش روز به روز بیشتر می‌شود. حالا این‌بار چهار زن نوزده تا سی ساله و یك مرد پنجاه‌وسه ساله هر كدام به دلایلی الكل را خورده و دیگر نتوانستند به نفس‌كشیدن ادامه دهند. دو نفر از این قربانیان از ترس كرونا الكل مرگبار را مصرف كرده بودند.

همه این جانباختگان جدید الكل در روز بیستم فروردین ماه راهی بیمارستان شده و همان روز نیز جان خود را از دست دادند. اولین مورد مربوط به دختری سی ساله بود. دختر جوانی که به علت وسواس بیش از حد و ترس زیاد از ویروس كرونا الكل خورده بود. او را ساعت ١٣ و٤٠ دقیقه به بیمارستان منتقل كردند. اما همان روز در بیمارستان بر اثر مسمومیت جان باخت. بلافاصله مأموران كلانتری رازی در جریان ماجرا قرار گرفته و برای بررسی موضوع تحقیقات خود را در این‌باره آغاز كردند. در تحقیق از خانواده این دختر جوان، آنها در حالی كه به‌شدت شوكه بودند به مأموران گفتند:   

«دخترمان خیلی از ویروس جدید می‌ترسید. آن‌قدر كه وسواس پیدا كرده بود مرتب به خودش الكل می‌زد. اما گویا این مسأله هم او را راضی نكرد. دخترمان یك روز الكل را خورد و بعد از آن به‌شدت حالش بد شد، او را به بیمارستان رساندیم اما نتوانست دوام بیاورد و جان باخت.»در حالی كه تحقیقات درباره مرگ تلخ این دختر ادامه داشت ٥٠ دقیقه بعد خبر فوت دیگری به مأموران كلانتری اعلام شد. آنها بلافاصله به همراه بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در محل حاضر شده و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز كردند.

این‌بار یك زن بیست‌ونه ساله بر اثر مسمومیت الكل جان باخته بود. زن جوانی كه در مهمانی‌ای در سعادت‌آباد حاضر شده و در آنجا الكل مصرف كرده بود. او در همان مهمانی پس از مصرف الكل به‌شدت حالش بد و به بیمارستان منتقل شده بود. این زن نیز نتوانست جان سالم به در ببرد و این مسمومیت جان او را هم گرفت.٨٠ دقیقه بعد از این اتفاق،  پرونده قربانی بعدی روی میز بازپرس و مأموران پلیس قرار گرفت. درست ساعت ١٥ و ٥٠ دقیقه بود كه این‌بار خبر فوت دختری نوزده ساله در بیمارستان به مأموران كلانتری انقلاب رسید.

وقتی تحقیقات در این زمینه آغاز شد، مأموران دریافتند كه یك روز قبل روز تولد دختر جوان بوده؛ این دختر به خاطر ترس از كرونا با خانواده‌اش از تهران به خانه‌شان در هشتگرد رفته بودند و آنجا زندگی می‌كردند. روز تولد او دوستانش با او تماس می‌گیرند تا همدیگر را ببینند. دختر جوان نیز برای دیدن دوستانش به تهران آمده و به مهمانی تولدش در خیابان ستاری می‌رود.او در آن مهمانی الكل مصرف می‌كند و بعد از اینكه به خانه‌شان برمی‌گردد، حالش بد می شود. او از آنجا كه در خانه تنها بود و خانواده‌اش در هشتگرد بودند، با دخترخاله‌اش تماس گرفته و دخترخاله‌اش نیز او را به بیمارستان می‌برد.

ابتدا تزریق سرم حال این دختر را بهتر می‌كند اما چند ساعت بعد دوباره حالش خیلی بد می‌شود و این‌بار جان خود را از دست می‌دهد.چهارمین مرگ نیز مربوط به زن جوان دیگری است. ساعت ١٦ و  ١٩ دقیقه خبر فوت یك زن در بیمارستان به مأموران اطلاع داده می‌شود. این زن نیز پس از شركت در یك مهمانی در باغی در شهریار الكل مصرف كرده بود. او نیز پس از مصرف الكل جان خود را از دست می‌دهد تا به آمار قربانیان این الكل مرگبار اضافه شود.اما ماجرای مرگ سریالی مصرف‌كنندگان الكل در پایتخت همچنان ادامه یافت.

این‌بار ساعت ٨ و ٤٠ دقیقه صبح روز بیست‌ویكم فروردین ماه مردی پنجاه ساله بر اثر مصرف الكل جان باخت و مأموران كلانتری نامجو بررسی این موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. او نیز به خاطر وسواس و ترس از مبتلاشدن به ویروس جدید، الكل را مصرف كرده  بود و درنهایت همین الكل بلای جانش شد و زندگی‌اش به پایان رسید.

با مرگ این ٥ نفر به دستور مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم، اجساد آنها به پزشكی قانونی منتقل شد تا تحقیقات در این زمینه كامل شود. این در حالی است كه دستور تحقیق درباره اینكه قربانیان الكل‌های مرگبار را از كجا تهیه كرده‌اند، از سوی قاضی صادر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha