کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز سه شنبه برای استان‌های شمال شرق، شرق، برخی از مناطق جنوب شرق، شمال غرب، غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

امروز در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز سه شنبه برای استان‌های شمال شرق، شرق، برخی از مناطق جنوب شرق، شمال غرب، غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی  درباره آخرین وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز سه شنبه برای استان‌های شمال شرق، شرق، برخی از مناطق جنوب شرق، شمال غرب، غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود، در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.


گودرزی در ادامه اظهار کرد: شدت بارش ها طی امروز در غرب خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهد بود. چهارشنبه برای جنوب کشور در تنگه هرمز، شرق و مرکز خلیج فارس و جزایر آن و استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان و مناطقی از سیستان و بلوچستان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.


این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این وضعیت را در روز پنج شنبه، علاوه بر مناطق مذکور در شرق و مرکز کشور هم شاهد خواهیم بود و بر شدت بارش ها در این روز افزوده خواهد شد و از اواخر وقت همین روز سامانه بارشی از شمال غرب کشور وارد کشور می شود. شنبه گستره فعالیت این سامانه بارشی در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شرق، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور می‌باشد.


بیشتر بخوانید:۵ مورد غرق شدگی در مشهد به دلیل وقوع سیلاباین کارشناس هواشناسی توصیه کرد: با توجه به این وضعیت به مردم توصیه می شود از تردد غیر ضروری، تردد و توقف در کنار رودخانه ها اجتناب کنند. دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها جهت انجام تمهیدات لازم به‌ منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آب‌گرفتگی معابر نیز اقدام کنند.


گودرزی درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: امروز آسمان تهران کمی تا قسمتی ابری است. با بروز ناپایداری های جوی در بعد از ظهر احتمال بارش باران پراکنده نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha