یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 292597

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش تدریجی دمای هوا در پایتخت و کاهش آن به ١٨ درجه سانتیگراد در روزهای پنجشنبه و جمعه همراه با افزایش بارندگی خبر داد.

هوای تهران بارانی و سردتر می‌شود

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش تدریجی دمای هوا در پایتخت و کاهش آن به ١٨ درجه سانتیگراد در روزهای پنجشنبه و جمعه همراه با افزایش بارندگی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، «فریبا گودرزی» در گفت و گو با ایرنا گفت: امروز هوای تهران، ابری همراه با بارش باران و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش باران در تهران فردا به صورت پراکنده ادامه دارد، افزود:در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، بارش ها همراه با کاهش تدریجی هوای تهران مجددا آغاز می شود.

گودرزی درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور گفت: در اغلب مناطق کشور غیر از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و کرمان بارش‌ها ادامه دارد و روز دوشنبه در نوار شمالی، شرق و جنوب کشور بارش داریم و روز سه‌شنبه در نوار شمالی، غرب و زاگرس مرکزی بارش‌ها ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در روز چهارشنبه بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس و البرز شدت پیدا می‌کند و در اغلب مناطق کشور غیر از شرق و جنوب شرق بارش داریم.

به گفته گودرزی در دو روز آینده، بارش برف در ارتفاعات آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و البرز پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha