چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 292816

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای شش استان کشور خبر داد.

بارش باران در جاده‌ های ۶ استان کشور

سلامت نیوز:  رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای شش استان کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور در حال حاضر در بیشتر محورهای استان‌های کردستان، کهگیلویه و بویر احمد و گیلان بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: در محورهای محورهای کناره و هراز- سوادکوه در استان مازندران، محورهای ایذه- دهدز و ایذه- باغملک در استان خوزستان و محور همدان – کرمانشاه و گردنه اسد آباد در استان همدان نیز وضعیتی مشابه گزارش شده بنابراین لازم است رانندگان برای تردد در این معابر فاصله طولی مناسب و مقررات مربوط به رانندگی در شرایط بارندگی و لغزندگی را رعایت کنند.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در بیشتر محورهای استان اردبیل و محور اهر- تبریز در استان آذربایجان شرقی نیز مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است و به همین دلیل به رانندگان در این شرایط توصیه می‌شود که ضمن رعایت مقررات، چراغ خودروی خود را نیز روشن کنند.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در آزادراه قزوین- کرج در محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و آزادراه کرج- تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه‌سنگین است و تردد در دیگر محورها بدون مشکل خاصی در جریان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha