سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما خواستار اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در پیشگیری از حریق جنگل‌ها و مراتع شد.

درخواست سازمان جنگل‌ها از صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی درباره پیشگیری از حریق جنگل‌ها

سلامت نیوز:سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما خواستار اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در پیشگیری از حریق جنگل‌ها و مراتع شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مسعود منصور در نامه‌ای به دکتر عبدالعلی علی عسگری نوشت: بارش‌های بهاری امسال باعث تقویت پوشش گیاهی و علفزارها در عرصه‌های منابع‌ طبیعی شده است و فرارسیدن فصل گرما  و افزایش دمای هوا می‌تواند این عرصه‌ها را مستعد حریق کند.


وی یکی از مهمترین عوامل ایجاد حریق در عرصه‌های منابع طبیعی اعم از جنگل‌ها و مراتع را سهل‌انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان و مردم محلی دانست و از صدا وسیما خواست برای گسترش آگاهی‌های عمومی، موضوع همراهی و مشارکت مردم برای پیشگیری و اطفای حریق در جنگل ها و مراتع را مورد توجه بخش‌های خبری و برنامه‌سازان صدا و سیما قرار دهند.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، سرپرست سازمان جنگل‌ها مسئولیت تولید پیام‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی را بر عهده روابط عمومی قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha