در پی خیرش گرد و خاک در برخی استان‌های غربی کشور در چند روز اخیر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه منشا گرد و خاک در استان‌های مرزی غرب کشور خارجی است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که این شرایط تا فردا (۲۱ اردیبهشت) ادامه داشته باشد.

گرد و خاک استان‌های غربی منشا خارجی دارد/تداوم کاهش کیفیت هوا تا فردا

سلامت نیوز:در پی خیرش گرد و خاک در برخی استان‌های غربی کشور در چند روز اخیر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه منشا گرد و خاک در استان‌های مرزی غرب کشور خارجی است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که این شرایط تا فردا (۲۱ اردیبهشت) ادامه داشته باشد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،صادق ضیاییان با اشاره به اینکه گرد و خاک اخیر در استان‌های غربی و جنوبی غربی کشور منشا خارجی دارد و از کشورهای عراق و عربستان به ایران رسیده است، اظهار کرد: این گرد و خاک استان‌های ایلام، اهواز، کرمانشاه و تا حدودی جنوب بوشهر و فارس را درگیر کرده است.


وی با بیان اینکه این گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا تا فردا (۲۱ اردیبهشت) ادامه دارد، تصریح کرد: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک امروز بیشتر در استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود و فردا این شرایط جوی در استان خوزستان پدیده غالب خواهد بود.


حدود چهار روز است که استان‌های غربی و جنوب غربی کشوری با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا مواجه شده‌اند و به دلیل این شرایط جوی ادارات دولتی در برخی از این استان‌ها با تاخیر سه ساعته آغاز به کار کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha