دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 29357

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل دپوی مواد شیمیایی در پایتخت مشخص نیست و به صورت متفرقه در شهر قرار دارند.

سلامت نیوز : مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل دپوی مواد شیمیایی در پایتخت مشخص نیست و به صورت متفرقه در شهر قرار دارند.

محمدرضا حاجی‌بیگی در گفت‌وگو با فارس در خصوص بحث خروج انبارها از تهران گفت: اقدامات در این زمینه به ساماندهی مشاغل باز می‌گردد و آنها باید پاسخگو باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در اساسنامه سازمان آتش‌نشانی كه اخیراً در شورای اسلامی شهر تهران مطرح شده است این موضوع را گنجانده‌ایم كه هر گونه مواد شیمیایی كه در تهران نگهداری می‌شود باید آمار آن در اختیار آتش‌نشانی قرار گیرد.

حاجی‌بیگی اضافه كرد: با این اقدام می‌توانیم طرح ایمنی داده و همچنین زمانی كه اتفاقاتی در شهر رخ دهد می‌توانیم تصمیمات درست بگیریم.

وی با تاكید بر این موضوع كه عمده انبارهای مواد شیمیایی از بازار تهران خارج شده است، گفت: حدود 80 درصد انبارها خارج شده ولی انتظار ما این است كه متولیان امر به این موضوع بیشتر توجه كنند.

حاجی‌بیگی اضافه كرد: وقتی به صورت دپو شده مواد شیمیایی را نگهداری می‌كنند، باید محل آن مشخص باشد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش كه چرا تاكنون این انبارها از شهر خارج نشده‌اند گفت: اقداماتی در حال انجام است اما قابل قبول نیست.

به گفته حاجی بیگی محل دپوی مواد شیمیایی مشخص نیست و به صورت متفرقه در شهر قرار دارند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینكه شهر بحران محور است، گفت: بعد از زلزله موضوع مواد شیمیایی از مهمترین موضوعات است كه باید به آن توجه كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha