پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 293594

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از "سید امین هادی پور" محیط بان مجروح در حادثه تیراندازی به پاسگاه محیط بانی "گتوند" خوزستان عیادت و دلجویی کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای درمان وی قرار گرفت.

حمایت همه جانبه نیروی انتظامی از محیط‌بانان

سلامت نیوز:جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از "سید امین هادی پور" محیط بان مجروح در حادثه تیراندازی به پاسگاه محیط بانی "گتوند" خوزستان عیادت و دلجویی کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای درمان وی قرار گرفت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سردار "محمد شرفی" در حاشیه عیادت از محیط بان مجروح پاسگاه محیط بانی "گتوند"  با تاکید به حمایت همه جانبه نیروی انتظامی از محیط بانان خواستار توجه بیشتر به حفظ امنیت و سلامت محیط بانان در مناطق مختلف کشور شد.


وی با اشاره به موضوع حمله مسلحانه به پاسگاه محیط بانی گتوند خوزستان افزود: از اولین لحظات وقوع این حادثه، توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس خوزستان برای شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت به کار گرفته شد و تاکنون به نتایج خوبی دست یافته ایم که در آینده نزدیک و در زمان مناسب اخبار و مستندات مربوط به این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.


این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه محیط زیست یک مسئله ملی است و لازم است برای اعتلای آن با عزم ملی وارد عمل شد، خاطرنشان کرد: محیط بانان در روند انجام وظایف محوله و مقابله با افراد سودجو و متجاوزان به محیط زیست بعضا از سوی این افراد مورد تعرض قرار می گیرند و برخی مواقع حتی تعدادی از این همکاران به شهادت می رسند.


براساس گزارش سایت پلیس، سردار شرفی تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضائی با برخورد شدید با متجاوزان به محیط زیست و تعرض کنندگان به محیط بانان فرصت هرگونه سودجویی را از این قبیل افراد سلب خواهند کرد.


گفتنی است، 26 فروردین "امین هادی پور" محیط بان منطقه گتوند خوزستان در حالی که در کیوسک محیط بانی مشغول به انجام وظیفه بود، شبانه مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفت و بر اثر تیراندازی از ناحیه پای راست مصدوم شد که تاکنون چندین عمل جراحی سنگین بر روی پای این محیط بان انجام شده و کادر درمانی همچنان امیدوار به حفظ پای این محیط بان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha