رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر ایجاد کمربند سبزحفاظتی در دامنه جنوبی البرز تاکید کرد. مسعود منصور در نشست با تنی چند از معاونان شهرداری و شهرداران منطقه ۲۲ و ۱۳ تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران و منابع‌طبیعی فصل همکاری مشترک زیادی دارند که توسعه فضای سبز و درختکاری از جمله موارد مهم آن است.منصور گفت: با همکاری شهرداری در نوار مرزی دامنه جنوبی البرز درختکاری انجام می‌شود تا از گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز شهری جلوگیری شود.

تاکید رئیس سازمان جنگل‌ها بر ایجاد کمربند سبز حفاظتی در دامنه جنوبی البرز

سلامت نیوز:رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر ایجاد کمربند سبزحفاظتی در دامنه جنوبی البرز تاکید کرد. مسعود منصور در نشست با تنی چند از معاونان شهرداری و شهرداران منطقه ۲۲ و ۱۳ تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران و منابع‌طبیعی فصل همکاری مشترک زیادی دارند که توسعه فضای سبز و درختکاری از جمله موارد مهم آن است.منصور گفت: با همکاری شهرداری در نوار مرزی دامنه جنوبی البرز درختکاری انجام می‌شود تا از گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز شهری جلوگیری شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،رئیس سازمان جنگل‌ها با اشاره به تفاهم‌نامه وزیر جهاد کشاورزی با پیروز حناچی - شهردار تهران، اظهار کرد: این نشست در راستای اجرایی شدن تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه مدیریت پارک‌های جنگلی، جنگل‌کاری و توسعه فضای سبز برگزار شده است.


بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، در ادامه مقرر شد شهرداری تهران در مدت زمانی کوتاه طرح‌های مدیریت پارک‌های جنگلی و طرح توسعه فضای سبز حریم شهر تهران را تدوین و به اداره کل منابع‌طبیعی استان تهران ارسال کند.همچنین منابع‌طبیعی استان تهران با همکاری معاونت امورجنگل و شورای عالی سازمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بررسی، تصویب و عقد قرارداد در قالب ماده ۳ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل و مرتع خواهد پرداخت.


بر اساس این گزارش، تعیین تکلیف مشکلات مدیریتی پارک‌های جنگلی و توسعه فضای سبز که از سنوات گذشته به جا مانده است از دیگر موارد مهم تفاهمنامه همکاری مشترک وزیر و شهرداری تهران است که در نشست روز شنبه رئیس سازمان جنگل‌ها و مدیران شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در کارگروهی مشترک وضعیت آن ساماندهی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha