دیجی استایل بزرگترین فروشگاه آنلاین تخصصی فروش پوشاک و البسه برند است که به صورت تخصصی و مستقل توسط شرکت نوآوران فن آوازه پا به این عرصه گذاشت و در خرداد ماه 1399، 766 برند معتبر پوشاک را جهت عرضه به همراه دارد.

مزایا و معایب خرید اینترنتی پوشاک

سلامت نیوز:دیجی استایل بزرگترین فروشگاه آنلاین تخصصی فروش پوشاک و البسه برند است که  به صورت تخصصی و مستقل توسط شرکت نوآوران فن آوازه پا به این عرصه گذاشت و در خرداد ماه 1399، 766 برند معتبر پوشاک را جهت عرضه به همراه دارد.

به گزارش سلامت نیوز در دنیای امروز و با وجود مشکلات و محدودیت های روزمره اعم از مشکل زمان و ترافیک های شهری و مهمتر ازآن پیدا کردن لباس هایی با برند اصلی، این موضوع مطرح میشود که آیا این نوع فروشگاهها اساسا میتواند این نیاز را برطرف کند یا خیر ؟

در فروشگاه آنلاین دیجی استایل محصولات به چهار دسته بندی ارائه میشود:  

1-انواع پوشاک مردانه و زنانه

2-انواع پوشاک دخترانه و پسرانه و نوزادی

3-انواع کفش ها برای جنسیت ها و سن های مختلف

4-انواع ساعت،عینک و اکسسوری

در کنار این ها،گزینه برندها،فروش ویژه و کارت هدیه نیز به چشم میخورد.

اپلکیشین دیجی استایل را میتوان نقطه قوتی برای آن در نظر گرفت که روی تلفن های همراه هوشمند با سیستم عامل های اندروید و ای او اس قابل نصب است. طراحی و ظاهر سایت بسیار مطلوب و دارای ظاهری شیک و متناسب با خرید اینترنتی پوشاک است و به انصاف با نمونه سایت های خارجی  هم صنف خود در یک رده قرار دارد.همچنین عملکرد سایت از نظر فنی مطلوب است و کاربران را دچار مشکل و خطاهای فنی نمیکند.

طراحی اپلیکیشن شبیه به خود سایت ،ساده و مطلوب است و به نظر میرسد احساس رضایت را در کاربران خود ایجاد کند.

 

اما نکاتی مانند :  تجربه کاربری ، قیمت کالا ها و پشتیبانی مسائلی است که میتواند به طور حدی به این سیستم نقد وارد کنند.

با توجه به ماهیت این فروشگاه که خرید اینترنتی کالا میباشد ،خرید از دیجی استایل تنها به صورت انلاین امکان پذیر است و خرید تلفنی یا حضوری امکان پذیر نیست.

در صورت استفاده از وچرهای تخفیف ،امکان تغییر یا لغو خرید پس از تایید نهایی ممکن نیست اما در صورت وجود مشکل در کالای خریداری شده امکان استرداد یا تعویض با شرایطی مذکور در سایت دیجی استایل وجود دارد.

برای خرید لازم است در سایت عضو شده و حساب کاربری بسازید.

خرید از دیجی استایل در هر زمان ممکن است و ارسال محموله با توجه به روزهای کاری در مدت زمان مشخص شده ای ارسال میشود و تمام مراحل ارسال با پیامک به مشتری اطلاع داده میشود..

نکته قابل توجه دیگر این است که پرداخت وجه خرید از راه های مختلف امکان پذیر است.

پرداخت آنلاین 

پرداخت در محل به صورت نقد یا کارت اعتباری

البته این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که در صورت ثبت بیش از سه عدد از یک محصول میبایست پرداخت سفارش قبل از ارسال کالا بصورت کامل صورت پذیرد.

همچنین سبد خرید های با مبالغ بالای سی میلیون ریال امکان پرداخت در محل ندارد و میبایست بصورت اینترنتی قبل از ارسال تسویه کامل انجام شود، که در وضعیت فعلی اقتصادی که قیمت اجناس و کالاها به شدت سیر سعودی پیدا کرده اند و با یک فیلتر ساده در محدوده قیمت ها ،دیده میشود که بسیاری از اجناس ( برای مثال یک جفت کفش سالامون قیمتی بالغ بر 3300.000 تومان دارد) قیمت های زیادی دارند و ممکن است در مواردی کاربران را با مشکل مواجه نموده و انتظار میرود شورای سیاست گذاری دیجی استایل در این زمینه بازنگری کرده و با نیم نگاهی به قوانین سرسختانه خود که کالا را در هتل ها رستوران ها و ... تحویل نمیدهند که صد البته قوانین بدی هم نیست،نگاهی به حقوق مشتریان نیز داشته باشند و  به قول قدیمی ها مبنای معامله را بر اصل اعتماد بگذارند !

همچنین در حال حاضر برای تمام مناطق کشور امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

انتقال کارت به کارت وجه به حساب های مشخص شده از سوی دیجی استایل

 

 

ارسال کالا :

ارسال محموله درصورت خرید بالای ۱۵۰ هزارتومان رایگان بوده و در غیر این صورت باید مبلغ 8000 هزار تومان را بابت پیک پرداخت کرد.

برای بیشتر محصولات بازگرداندن کالا تا ۷ روز فرصت وجود دارد که این موضوع نیز تابع شرایط خاص بازگشت کالا میباشد که پیشنهاد میشود قبل از سفارش کاملا" قوانین را مطالعه کنید.

https://www.digistyle.com/page/terms-conditions/

 همچنین برای محصولاتی نظیر لوازم آرایش و لباس های زیر و… چنین امکانی وجود ندارد که این امر از نظر بهداشتی کاملا صحیح است،اما تجربه شخصی خرید نشان میدهد که در بعضی مواقع کالاهای بهداشتی که برای خریدار ارسال میشود دارای تاریخ انقضای بسیار محدود 2،3 ماهه میباشد و این مهم در حالتی است که بعضا" طول دوره استفاده از یک محصول بهداشتی جهت درمان یا زیبایی حداقل یک سال میباشد که در این زمینه انتظار میرود با توجه به اینکه محصولات بهداشتی ارتباط مستقیم با سلامت افراد را دارد مدیران دیجی استایل از کارشناسان حوزه بهداشت و  درمان مشاوره های تخصصی بگیرند و نسبت به برگشت کالای بهداشتی با 2 ماه تاریخ انقضاء متعهد باشند.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش : 

پشتیبانی دیجی استایل از طریق تماس تلفنی ۲۴ ساعته در ۷روز هفته امکان پذیر میباشد که در هنگام تماس ما در 7 خرداد 1399 ، حوالی ساعت 15:00 هر دو واحد پیگیری سفارش و خدمات پس از فروش بدون معطلی و در کوتاه ترین زمان پاسخگو بودند که احساس رضایت خوبی را برای مخاطب ایجاد میکند و خبری از صف های طولانی تلفن های گویا نبود  و حتی امکان ارسال ایمیل نیز وجود دارد.

فرم تماس نیز در بخش تماس با ما در سایت وجود دارد که میتوان درخواست پشتیبانی به صورت تیکت ارسال کرد.

قیمت کلا ها و برند ها :

آخرین ویژگی که در نقد دیجی استایل توسط تیم سلامت نیوز بررسی میشود تضمین اصل و اورجینال بودن کالا و محصولات است.

دیجی استایل از نظر تنوع برند و گوناگونی محصولات وضعیت مطلوب و خوبی دارد به طوری که760 برند محصولات مختلف را برای فروش در دیجی استایل قرارداده اند که  در این میان حدود 180 برند متعلق به کالا و برند های ایرانی و 580 مورد به برندهای خارجی تعلق دارد،که امیدواریم با توجه نام گذاری سال 99 به سال جهش تولید،تولید کنندگان صنایع پوشاک در آینده سهم بیشتری را به نام خود کنند و ارزش افزوده اقتصادی بالاتری نسبت به رقبای خارجی خود ایجاد کنند.

همچنین تمامی محصولات از طریق تولید کنندگان و یا واردکنندگان تامین میگردد که دارای اصالت میباشند.

قیمت اجناس نیز  با توجه به نام برند و کشورهای تولید کننده محصولات مختلف میباشد و در این میان قیمت کالاهای ایرانی به مراتب کمتر از کالاهای خارجی است.

در نهایت اگر فرصت کافی برای گشت و گذار در مراکز خرید را ندارید و یا از ترافیک های شهری فراری هستید و یا دسترسی به فروشگاههای دارای برند خارجی ندارید، با فضای ایجاد شده در سایت و اپلیکیشن دیجی استایل میتوانید به راحتی کالای مورد نیاز خود را بدست آورید، اما اگر تاکنون رمز پویای بانکی خود را جهت خرید های اینترنتی فعال نکرده اید بهتر است هر چه سریعتر برای فعالسازی آن اقدام کنید،زیرا ممکن است در فرایند خرید از دیجی استایل به خاطر محدودیت هایی که در این بررسی اعلام شد به مشکل پرداخت کالا بر بخورید و فرصت یک تخفیف ویژه را از دست بدهید.

نکته قابل توجه دیگر این است که در فرهنگ ما خرید فیزیکی محصولات نوعی تفریح به حساب آمده و احساس رضایت بیشتری را از نظر روحی در مردم ما بوجود می آورد که این موضوع باعث میشود تا درصد قابل توجهی از جامعه خرید حضوری را جهت ارضای روح خود به خرید اینترنتی ترجیح دهند،اما در دنیای امروزی بدون شک با روند پیشرفت دنیای دیجیتالی و سوق به جهان دیجیتال،میبایست این زندگی مکانیزه را پذیرفت، در این شرایط این نوع فروشگاههای اینترنتی میتوانند نقش بسزایی را جهت سهولت فرایند خرید اینترنتی و رفع نیازهای ما ایجاد نمایند.

در این مسیر دیجی استایل توانسته تا حدود بسیار زیادی نیازهای جامعه را در حوزه صنایع پوشاک برطرف نموده و  با توجه به تنوع محصولات و برندهای خود و همچنین قیمت های قابل عرضه تا حدودی مناسب و خدمات پس از فروش آن محصولات با نگاهی به نظرات کاربران خود توانسته حس اعتماد قابل قبولی را در میان کاربران ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ردیاب locatorz x6 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 0
    عالی
  • بهترین ردیاب طلا ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 0
    بسیار خوب