تصاویری که بامداد امروز با عنوان وقوع انفجار در شرق تهران منتشر شده بود، مربوط به انفجار یک مخزن گاز صنعتی مربوط به وزارت دفاع است.

ماجرای انفجار بامداد امروز در شرق تهران

سلامت نیوز: تصاویری که بامداد امروز با عنوان وقوع انفجار در شرق تهران منتشر شده بود، مربوط به انفجار یک مخزن گاز صنعتی مربوط به وزارت دفاع است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، از ساعات اولیه بامداد امروز فیلمی که به گفته منتشر کنندگان آن در فضای مجازی از شرق تهران ثبت شده و در آن نور عجیب نارنجی‌رنگ همراه با صدای مهیب آسمان را شبیه به غروب خورشید روشن کرده در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

پس از ساعتی، اعلام شد تصاویری که از بامداد امروز جمعه در فضای مجازی با عنوان وقوع انفجار در منطقه شرق تهران منتشر شده مربوط به انفجار یک مخزن گاز صنعتی در حاشیه یکی از مراکز وزارت دفاع بوده و هیچ ارتباطی به تاسیسات نظامی واقع در منطقه فوق ندارد.

️سرهنگ عبدی، سخنگوی وزارت دفاع صبح امروز در ارتباط با شبکه خبر درباره این حادثه گفت: ساعت حدود ۱۱.۳۰ یا ۱۲ شب گذشته بود که یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین - تهران دچار انفجار می‌شود که بلافاصله توسط عوامل آتش نشانی اطفاء و مهار شد و به لطف خدا هیچ تلفاتی نیز به همراه نداشته است و ️همکاران ما در محل مستقر هستند و در حال بررسی دقیق‌تر موضوع هستند.

وی تاکید کرد: ️ان‌شاءالله به محض این که اطلاعات تکمیلی را به دست بیاوریم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha