یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 2963

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران از پیگیری اجرای طرح شناسایی مراکز تولید زباله انبوه در تهران و موظف شدن آنها برای پرداخت بخشی از بهای ارائه خدمات جمع آوری زباله ها در سال جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،مهندس مصطفی سلیمی گفت: در گام نخست، تا کنون 700 مرکز تولید کننده زباله انبوه در تهران شناسایی شده است که بر اساس قرارداد منعقد شده بخشی از بهای ارائه خدمات جمع آوری زباله های شان را می پردازند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تولید کنندگان زباله انبوده در تمام مناطق شناسایی شده اند، گفت: هم اکنون با 700 مرکز تولید کننده زباله انبوه قراردادی برای جمع آوری زباله هایشان منعقد شده که بخشی از هزینه جمع آوری و انتقال زباله ها به مراکز دفن و یا بازیافت توسط این کارخانجات پرداخت می شود که مبلغ منعقد در قرارداد با مراکز تولیدکننده زباله انبوه بابت دریافت بهای ارائه خدمات هزینه جمع آوری زباله با توجه به میزان و حجم تولید روزانه زباله این مراکز متفاوت است.  

سلیمی با بیان اینکه اکثر این تولید کنندگان زباله انبوه در جامعه کارخانجات ، مراکز دولتی ، سازمانها و مراکز نظامی هستند، اظهار داشت: اکثر این کارخانجات در صورت اعلام نیاز با مراجعه کارشناسان ما تحت آموزش تفکیک زباله از مبداء قرار می گیرند اما عموما کارخانجات تولید کننده زباله انبوه تمایل دارند که کار جمع آوری زباله ها را به ما بسپارند.

بنابراین گزارش، بحث دریافت بخشی از بهای ارائه خدمات جمع آوری زباله از کارخانجات و مراکز تولید کننده زباله انبوه از سال گذشته مورد تاکید و توجه جدی مسئولین شهرداری تهران قرار گرفته که از اواخر سال گذشته با شناسایی این مراکز تاکنون در حدود 700 مرکز تولید کننده زباله انبوه موظف به پرداخت بخشی از بهای ارائه خدمات جمع آوری زباله های تولیدی انبوه خود شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha