سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 297880

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه و تکمیل فرم خوداظهاری ابتلا به کرونا ویروس برای داوطلبان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا فردا چهارشنبه ۱۵ مرداد تمدید شد.

مهلت دریافت کارت آزمون دستیاری تمدید شد

سلامت نیوز: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه و تکمیل فرم خوداظهاری ابتلا به کرونا ویروس برای داوطلبان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا فردا چهارشنبه ۱۵ مرداد تمدید شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، داوطلبان شرکت کننده در چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون باید می توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://sanjeshp.ir/ مراجعه کنند. مهلت دریافت کارت به دلیل درخواست زیاد داوطلبان تا ساعت ۸ صبح فردا چهارشنبه ۱۵ مرداد تمدید شده است.

براین اساس داوطلبان برای دریافت کارت آزمون، باید فرم خود اظهاری را تکمیل کنند تا نمایش کارت آنها برای آنها فعال شود . تاکید می‌شود به منظور حفظ سلامتی تمامی داوطلبان این فرم با دقت تکمیل شود.

براساس برنامه مرکز سنجش آموزش پزشکی، داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا در مکانی جداگانه آزمون پذیرش دستیاری تخصصی خود را برگزار می کنند.

همچنین داوطلبانی که به هر دلیلی برای ثبت نام مجاز نباشند نیز می‌توانند از طریق تکمیل مدارک، نقایص پرونده داوطلبی خود را کامل کنند تا بتوانند بعد از بررسی توسط کارشناسان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. در واقع تمامی داوطلبان باید در بازه زمانی فوق نسبت به برطرف نمودن نقص مدرک اقدام کنند.

تعداد ۱۴ هزار و ۶۷۸ داوطلب برای شرکت در آزمون فوق ثبت نام کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha