یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

تداوم وزش باد شدید در شرق کشور / هوای پایتخت گرم می‌شود

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه  در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشورگفت: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر‌های همرفتی برای جنوب و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود و این ابر‌ها در نقاطی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان جنوب فارس موجب به وجود آمدن رگبار، رعد وبرق، وزش باد شدید و تند باد‌های موقتی می‌شوند.


وی ضمن اشاره به اینکه ابر‌های همرفتی برای روز جمعه می‌تواند، بارش‌های پراکنده در این مناطق ایجاد کند، ادامه داد: در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آتی برای ارتفاعات شمال غرب اردبیل و سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.


این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: طی ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ می‌دهد که گاهی  سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.


نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: برای تهران طی ۵ روز آتی آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود و پایتخت با روند تدریجی افزایش دما تا پایای هفته همراه است.


وی بیان کرد: بیشینه دمای تهران امروز در مهرآباد به ۳۲ و در شمیرانات ۲۸ درجه می‌رسد و کمینه دمای آن‌ها به ترتیب ۱۹ و ۱۷ درجه سانتی گراد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha