عامل تجاوز و آزار دانشجویان دانشگاه تهران دستگیر شد. پسر جوانی که از زمان تحصیلش در رشته باستان‌شناسی هم‌کلاسی و هم‌دانشگاهی‌هایش را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

دستگیری پسر جوانی که ماجرای تجاوزهای سریالی‌اش در توییتر خبرساز شده بود

سلامت نیوز:  عامل تجاوز و آزار دانشجویان دانشگاه تهران دستگیر شد. پسر جوانی که از زمان تحصیلش در رشته باستان‌شناسی هم‌کلاسی و هم‌دانشگاهی‌هایش را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند ،ک.الف، حالا به یکی از ترند‌های توییتر تبدیل شده است. پسر جوانی که به گفته شاکیانش از‌سال ٨٦ دانشجویان پردیس دانشگاه تهران را مورد تجاوز قرار داده است. در همه روایات داستان فریب و چرب زبانی این پسر مشابه است.

پسر کتابفروشی که با چرب زبانی دختران جوان را فریب داده، آنها را به خانه‌اش ‌کشانده و بعد از بیهوش کردن‌شان به  آنها تجاوز کرده. حالا گفته می‌شود ٤٠دختر دانشجو از این پسر متجاوز شکایت کرده‌اند. در تازه‌ترین خبر نیز پلیس از دستگیری این متهم جنجالی خبر داده و از شاکیان دیگر این پرونده خواسته که برای شکایت به پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه کنند. ماجرا از چند روز پیش شروع شد.

در توییتر بود که راز این تجاوزهای سریالی فاش شد و دختران دانشجو ک.الف را رسوا کردند. گفته می‌شود که در ابتدا چند دانش‌آموز پشت کنکوری از تعرض یک معلم مرد کنکور سخن گفتند. صحبت این دانش‌آموزان تکذیب شد و آنها مجبور به حذف توییت و حتی انتشار نامه عذرخواهی شدند، اما جرقه روشن شده به این راحتی قابل خاموش شدن نبود. پس از دانش‌آموزان نوبت دانشجویان بود تا متجاوزان را رسوا کنند. چیزی نگذشته بود که رسوایی ک.الف پیش آمد. فردی که با ارتباط و اغفال به شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال‌های اخیر،تجاوز کرده است.این ماجرا فاش شد و به صدر خبرهای تلخ این روزها رسید.

پسری که با دختران بسیاری ارتباط برقرار کرده و با برگزاری تورهای گردشگری و ایرانگردی آنها را فریب داده بود. بعد این دختران را به خانه‌اش دعوت ‌کرده و پس از مسموم کردن و بیهوش شدن قربانی، به آنها تجاوز می‌کرد. او گویا برای جمع‌آوری اطلاعات شخصی قربانیانش با افراد زیادی رابطه صمیمانه برقرار می‌کرده تا بتواند بعدها با استفاده از همین اطلاعات آنها را وادار به سکوت کند.

حالا اما شاکیان این پسر با مدارک و شواهد دست به دست هم داده و او را رسوا کرده‌اند. قربانیان این مرد چت‌های او را در اینستاگرام و تلگرام منتشر کرده‌ و برخی نوشته‌اند که او با عکس و فیلم آنها را تهدید و به ادامه رابطه مجبور می‌کرده است. تا جایی‌که حالا با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و درنهایت متهم دستگیر شد.روایت‌ها دردناک و تکان‌دهنده هستند. آنهایی‌که سکوت کردند و به دلیل ترس‌های مختلف این داستان هولناک را پنهان نگه داشتند، حالا حرف می‌زنند و در فضای مجازی آنچه برایشان رخ داده بود، روایت می‌کنند. هر دختری سرنوشتی را فاش می‌کند.

سرنوشتی ترسناک با رفتن به خانه کیوان و خوردن مشروبات آغشته به موادهای بیهوشی و به هوش آمدن در وضعیتی هولناک. بعضی از این دختران نیز فاش کرده‌اند که به اصرارهای این پسر جوان گوش نداده‌ و به خانه‌اش نرفته‌اند و حالا می‌بینند دانشجوهای دیگر فریب خورده‌اند. یکی از همین دختران نوشته که اصرارهای او برای رفتن به خانه‌اش تمامی نداشت تا اینکه نهایتا این دختر به او می‌گوید که از پسران قد کوتاه خوشش نمی‌آید تا بتواند از اصرارهای او خلاص شود

.«کاش من تنها بودم. اگر فقط به من تجاوز کرده بودی، حرفی نمی‌زدم و به تراپی ادامه می‌دادم اما الان می‌بینم به خیلی‌ها دست‌درازی کردی با سناریوهای مشابه. تو واقعا برای جامعه خطرناکی. امیدوارم حیات اجتماعی‌‌ات مختل بشه همون‌طور که زندگی این همه آدمو به نابودی کشوندی.»

این هم یکی دیگر از روایت‌های دختران فریب خورده این پرونده تلخ است. داستانی مشابه که حالا زندگی ده‌ها دختر را تحت تأثیر قرار داده است. اکنون در توییتر، هزاران توییت توسط قربانیان و حامیان قربانیان تجاوز این پسر جوان به دانشجویان دختر به راه افتاده که گویا مسئولان نیز قول پیگیری و بررسی اتفاقات صورت گرفته و انتقال موضوع به قوه قضائیه را داده‌اند.

داستان تجاوز سریالی به دختران و زنان، اکنون به قلب پایتخت رسیده و به نظر می‌رسد که باید از جنبه‌های مختلفی مورد واکاوی قرار بگیرد. حالا بعد از تمام این فراز و نشیب‌ها و بعد از گذشت چند روز از افشای این ماجرای هولناک، صبح دیروز سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت خبر از دستگیری متهم این پرونده جنجالی داد و در تشریح جزئیات این خبر، گفت:   «متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبه‌رو شدند که نشان می‌داد فردی به نام «ک.الف» با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است. با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و درنهایت متهم دستگیر شد.»سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، ادامه داد: «تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویت‌شان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.»


تشویق قربانی به گزارش تجاوز
یکی از عوامل تشدید تجاوز، عدم گزارش از سوی قربانی است، از آنجا که در چنین حوادثی، نگرش بدبینانهای نسبت به زنان وجود دارد. قربانیان از بازگویی واقعه خودداری می‌کنند. بهتر است در تمامی کلانتریها، پلیس‌های زن موظف به پیگیری پرونده تجاوز باشند، بدین ترتیب گزارش این‌گونه جرایم افزایش خواهد یافت. همچنین باید خطوط تلفن ویژه برای کمک فوری و گزارش‌دهی قربانیان، پلیس اضطراری فراهم شود. باید زنان را متقاعد کرد که هرنوع تجاوز جنسی (از سوی بیگانه یا خویشاوندان) را به پلیس گزارش دهند.

حتی اگر به هر دلیلی نمیخواهند شناخته شوند، می‌توانند تجربه تلخ‌شان را بدون مشخصات به صورت تلفنی یا کتبی ارایه دهند. این کار به مراکز قانونی اجازه می‌دهد تا گزارش‌های دقیقی از تعداد قربانیان و متجاوزان دریافت کنند و بتوانند با توجه به حجم جرم، مقدار مناسبی از نیروهای مادی و معنوی خود را جهت رسیدگی و درمان و مقابله با این معضل اختصاص دهند و برای قربانی‌های بالقوه حمایت‌های لازم را فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha