در سال‌های اخیر انقلابی در زمینه مشاوره و رواندرمانی در حال رخ دادن است. مشاوره روانشناسی همگام با رشد تکنولوژی پیشرفت کرده است و مدل جدیدی از رواندرمانی آنلاین توسط سایت مشاوره به مراجعین ارائه می‌شود. در این مدل مشاوره، برای شروع روند درمان فرد نیازی ندارد تا به شکل حضوری به مطب درمانگر مراجعه کند و جلسات با استفاده از اینترنت به شکل غیرحضوری انجام می‌شوند.

سایت مشاوره روانشناسی برای حل چه اختلالاتی مناسب است؟

سلامت نیوز:  در سال‌های اخیر انقلابی در زمینه مشاوره و رواندرمانی در حال رخ دادن است. مشاوره روانشناسی همگام با رشد تکنولوژی پیشرفت کرده است و مدل جدیدی از رواندرمانی آنلاین توسط سایت مشاوره به مراجعین ارائه می‌شود. در این مدل مشاوره، برای شروع روند درمان فرد نیازی ندارد تا به شکل حضوری به مطب درمانگر مراجعه کند و جلسات با استفاده از اینترنت به شکل غیرحضوری انجام می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز، سایت مشاوره دکتر ساینا، اولین استارتاپ تخصصی حوزه پزشکی است و خدمات دریافت مشاوره آنلاین را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در این سایت می‌توانید لیستی از متخصصان فعال در سایت را مشاهده کرده و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی برخی از اختلالات رایج که به کمک مشاوره رایگان حل می‌شوند می‌پردازیم.


نقش سایت مشاوره در درمان اختلالات
افراد به دلایل متفاوتی تصمیم می‌گیرند برای درمان به سایت مشاوره مراجعه کنند. مشاور روانشناس آنلاین می‌تواند خدمات مختلفی را به افراد ارائه کند و به مراجعین کمک کند با عوارض و مشکلات روانی، رفتاری و هیجانیشان بهتر کنار آیند. درمانگر آنلاین وظیفه دارد مسیر بهبودی را برای افراد فراهم کند تا بتوانند زندگی بهتر و کارامد تری داشته باشند. از آنجایی که برخی از اختلالات رایج‌تر هستند، افراد بیشتری برای حل آن‌ها به روانشناس مراجعه می‌کنند. در ادامه برخی از اختلالاتی که می‌توان برای حل آن‌ها از سایت مشاوره دکتر ساینا کمک گرفت را عنوان می‌کنیم.


 
کنترل اختلالات اضطرابی با سایت مشاوره
شاید بتوان گفت استفاده از سایت مشاوره برای افرادی که دچار اختلالات مختلف اضطرابی هستند، روند درمان را ساده‌تر کند. برای افرادی که اختلالات اضطرابی شدید دارند حتی خارج شدن از منزل می‌تواند بسیار مضطرب کننده باشد.


این اختلالت طیف وسیعی دارند و از حالت خفیف تا شدید آن در بین مراجعین دیده می‌شود. استفاده از سایت مشاوره می‌تواند اجتناب و احساس ترس این مراجعین برای برخورد با موقعیت و فردی جدید را کاهش داده و به آن‌ها کمک کند بتوانند بهتر مشکل خود را شرح دهند. معمولاً از روش‌های مختلفی برای درمان اختلالات اضطرابی استفاده می‌شود.


برای مدیریت اختلالات افسردگی روانشناس ضروری است!
احتمالاً باور این امر بسیار مشکل است که بیش از یک‌سوم جمعیت افراد در طول عمر خود حداقل یک دوره‌ی افسردگی را تجربه می‌کنند. متخصصان سلامت روان به افسردگی سرماخوردگی روانی می‌گویند و این اختلال بسیار رایج است. اما رواج زیاد افسردگی دلیلی بر کم‌اهمیت بودن این بیماری نیست. افسردگی می‌تواند موجب شود اختلالاتی جدی در زندگی فرد به وجود بیاید و حتی در برخی از بیماران به صورت افکار خودکشی ظاهر می‌شود که ممکن است خطرات جانی مختلفی برایشان در پی داشته باشد. از آنجایی که معمولاً افرادی که دچار افسردگی هستند انرژی کافی برای مراجعه حضوری را ندارند، استفاده از سایت مشاوره می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این افراد باشد.


چگونه با یک فرد مبتلا به اختلال دوقطبی زندگی کنیم؟
افرادی که دچار اختلالات دوقطبی هستند، دوره‌های مختلفی از خلق بسیار پایین (افسردگی) و خلق بسیار بالا (شیدایی) را تجربه می‌کنند. این تغییرات مداوم در خلق‌وخوی افراد می‌تواند باعث شود نتوانند اهداف زندگیشان را دنبال کنند، روابط معنادار شکل دهند و این افراد معمولاً نمی‌توانند در یک شغل ثابت باقی بمانند.
معمولاً حضور به موقع و منظم در جلسات درمان برای این گروه از مراجعین بسیار مشکل است. استفاده از خدمات اعصاب و روان یک سایت مشاوره باعث می‌شود دریافت روانپزشکی و رواندرمانی ساده‌تر شود و در نتیجه تعهد این افراد به درمان را افزایش می‌دهد. البته لازم بذکر است در اختلالات حادی مثل بیماری دوقطبی، کیفیت مشاوره آنلاین به شدت بیماری بستگی دارد.


سامانه اینترنتی دکتر ساینا، تلاش کرده است تا بهترین متخصصین را برای حل مشکلات مختلف شما انتخاب نمایند. صلاحیت علمی و تجربی همه متخصصان فعال در این سامانه توسط کمیته پزشکی دکتر ساینا بررسی و تایید شده است.


برای دریافت مشاوره آنلاین شما انتخاب‌های متعددی در این سایت مشاوره دارید. می‌توانید با توجه به اطلاعات پروفایل متخصصان و نظرات کاربران دیگر، گزینه‌ی مناسب را برای درمان انتخاب کنید. برای دریافت خدمات به وب‌سایت این استارتاپ به نشانی www.drsaina.com مراجعه یا اپلیکیشن این سامانه را روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید. برای دریافت مشاوره روانشناسی اینجا را کلیک کنید.

 


اختلالات وسواسی (OCD)
یکی دیگر از اختلالاتی که برای کنترل و درمان آن می‌توانیم از سایت مشاوره کمک بگیریم، اختلالات وسواسی است. این اختلالات طیف وسیعی دارند و در بیماران مختلف به شکل‌های متفاوت بروز می‌کنند. برای مثال برخی از مراجعین نسبت به تمیزی وسواس دارند، در حالی که عده‌ای دیگر دچار وسواس شمارش بوده یا نسبت به نظم اشیا و اتفاقات وسواس دارند.


این افراد احساس می‌کنند مجبور هستند مجموعه اعمال خاصی را انجام دهند زیرا می‌ترسند در صورت انجام نشدن آن اعمال اتفاقات بدی رخ دهد یا افکار آزاردهنده‌ای برایشان ایجاد شود. از آنجایی که اختلالات وسواسی نیز می‌توانند زندگی فرد را دچار مشکل کنند، دریافت کمک روانی برای این افراد ضروری است.
بسیاری از مراجعین مبتلا به این اختلال نمی‌توانند برای درمان حضوری مراجعه کنند زیرا از آلودگی محیط می‌ترسند یا نمی‌توانند بدون کمک از منزل خارج شوند. برای این دسته از افراد، مشاوره آنلاین گزینه‌ی بسیار مناسبی به نظر می‌رسد.


سامانه مشاوره اینترنتی پزشکی دکتر ساینا یکی از پیشگامان ارائه خدمات مشاوره آنلاین در کشورمان به حساب می‌آید. این سامانه محیطی امن و مطمئن را برای دریافت خدمات آنلاین برای کاربران فراهم کرده است. عملکرد متخصصین به شکل دقیق پیگیری می‌شوند و این سایت مشاوره به شکل 24 ساعته با داشتن سیستم پشتیبانی پاسخ گوی نیازها، سوالات و نظرات شما است. برای دریافت خدمات و مشاهده لیست متخصصان فعال کافی است به وب‌سایت سامانه دکتر ساینا مراجعه کرده یا از اپلیکیشن این سامانه استفاده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha