مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا اعلام کرد: ۷۵ درصد از جوانانی که بر اثر بیماری کووید-۱۹ فوت کرده اند دچار بیماری های زمینه ای بوده اند.

وجود بیماری های زمینه ای در ۷۵ درصد از جوانان فوت شده بر اثر کرونا

سلامت نیوز:مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا اعلام کرد: ۷۵ درصد از جوانانی که بر اثر بیماری کووید-۱۹ فوت کرده اند دچار بیماری های زمینه ای بوده اند.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا، سه چهارم از جوانانی که در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند به بیماریهای زمینه ای مبتلا بوده اند.


بررسی انجام گرفته روی ۱۲۱ جوان ۲۱ ساله و کمتر که در فاصله دوازدهم فوریه تا ۳۱ جولای در بیمارستان های آمریکا بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند، نشان داد: ۷۰ درصد از این افراد ۱۰ تا ۲۰ سال داشته اند. همچنین ۳۰ درصد از آنان کودکان یک تا ۹ سال و ۱۰ درصد دیگر نوزادان یک ساله و کمتر بوده اند.


در گزارش این مرکز آمده است: ۲۵ درصد از جوانانی که بر اثر بیماری کووید-۱۹ و پیامدهای ناشی از آن فوت کرده اند پیش از این از وضعیت جسمی سلامت برخوردار بوده و مابقی دچار بیماریهای زمینه ای بوده اند. این مشکلات زمینه ای شامل آسم ۲۸ درصد، چاقی ۲۷ درصد، اختلالات عصبی ۲۲ درصد و بیماری های قلبی عروقی ۱۸ درصد است.


به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا در گزارش خود تاکید کرده است: با بازگشایی مدارس در کشور مراقبت و کنترل دقیق موارد ابتلا، فوت و پیامدهای دیگر این بیماری در میان افراد کمتر از ۲۱ سال از اهمیت بالایی برخوردار است.کرونا در 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha