رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ گفت در 6 ماهه نخست سال جاری ۱۴ تن و ۵۳۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.

کشف بیش از ۱۴ تُن مواد مخدر در پایتخت

سلامت نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ گفت در 6 ماهه نخست سال جاری ۱۴ تن و ۵۳۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون۱۴ تن و ۵۳۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهر تهران کشف ۳۲۷ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد،متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

سرهنگ حسنوند از اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در محلات خبر داد و بیان کرد: در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر، در شش ماهه نخست سالجاری بیش از ۲هزار مرحله طرح محله محور و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر تهران به اجرا درآمده که در این رابطه تاکنون ۱۷هزار و ۶۸۱ نفر خرده فروش دستگیر شدند.

حسنوند همچنین افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون 6 مرحله طرح ظفر که از طرح های مهم مثمر ثمر پلیس مبارزه با مواد مخدر فانب بوده انجام پذیرفته و همچنین با اجرای طرح دره فرحزاد که با تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط همچون شهرداری و قوه قضاییه و غیرو.....در حال ایجاد تغیرات فیزیکی همچون راه سازی و ایجاد زیر ساختهای لازم جهت جلب مردمی به این منطقه از تهران را داریم و در این راه با اخذ مجوزهای قانونی نسبت به تخریب بافتهای غیرمجاز و اغلب حاشیه رودخانه که مامن و پناهگاهی برای تجمع معتادان شده بود اقدام نمودیم.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند که این پلیس همچنین از سال گذشته با اجرای پاکسازی منطقه شوش و هرندی تاکنون با اجرای طرح های متعدد و تقریبا یک روز در میان اجازه بازگشت معتادان متجاهر به این منطقه را نداده است و در این اثنا ادر شش ماهه نخست سالجاری تاکنون ۴۳ باب منزل فروشنده مواد مخدر باحکم مقام قانونی پلمپ شده است..

وی با بیان اینکه از خرده فروشان قربب به ۵تن و ۴۶۲ کیلوگرم موادمخدر کشف شده است،افزود: در این مدت یکهزارو ۱۳۴ دستگاه خودرو و ۵۹۴ دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به انهدام ۲۸ باند قاچاق مواد مخدر در شش ماه گذشته، تصریح کرد: دراین مدت۲۶هزار و ۹۵ معتاد پرخطر از سطح معابر شهر تهران جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر افزود: مبارزه با موادمخدر در شهر تهران براساس پاسخگوئی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت نشینان صورت می گیرد،چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha