در حالیکه وزارت بهداشت و مجموعه های سلامت ظرفیت اشتغال فارغ التحصیلان بهداشتی دانشگاههای دولتی و روزانه را ندارد، در ادامه سیاست تربیت دانشجوی بدون پشتوانه، دانشگاه آزاد امسال حدود ۵۰۰ دانشجوی بهداشت عمومی، محیط و حرفه ای پذیرش میکند.

دانشگاه آزاد با کدام تضمین شغلی ۵۰۰ دانشجوی بهداشت پذیرش دارد؟

سلامت نیوز:در حالیکه وزارت بهداشت و مجموعه های سلامت ظرفیت اشتغال فارغ التحصیلان بهداشتی دانشگاههای دولتی و روزانه را ندارد، در ادامه سیاست تربیت دانشجوی بدون پشتوانه، دانشگاه آزاد امسال حدود ۵۰۰ دانشجوی بهداشت عمومی، محیط و حرفه ای پذیرش میکند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از کانال تلگرامی متخصصین بهداشت عجیب تر از آن اینکه دانشگاه ازاد یک شهرستان که مرکز استان هم نیست به تنهایی در یک سال تحصیلی ۷۲ دانشجوی بهداشت جدید جذب میکند!

توصیه اکید میکنیم داوطلبین کنکور برای تحصیل در دانشگاه آزاد رشته های درمانی را انتخاب کنند و تنها برای تحصیل در رشته های بهداشت دانشگاههای دولتی و فاقد شهریه را برگزینند آن هم با آگاهی.

این توصیه فقط برای دانشجویان کنکوری است و دانشجویان فعلی این دانشگاهها اهتمام بورزند از ایام تحصیل خود در جهت توانمند شدن استفاده کنند. 

خداکند روزی موتور پرسوخت تربیت دانشجو در این کشور کمی از حرکت بایستد که چگونه در برخی رشته ها هیچ فکری به حال اشتغال نمیکنند و و فقط دانشجو تربیت میکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha