دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 3009

رئیس انجمن پرستاری تهران اعلام كرد: تمامی بیمارستان ها و مراكز درمانی سراسر كشور به كمك های اولیه نوین كه شامل باند، پانسمان، چسب بخیه و اسپری ضد عفونی كننده است، مجهز می شوند.

مهدی محرری رئیس انجمن پرستاری تهران به  باشگاه خبرنگاران گفت:هم اكنون با انجام مذاكره ها و جلسه های صورت گرفته با وزارت بهداشت مقرر شده كلینیك های زخم در سراسر كشور برگزار شود كه در این كلینیك ها اقداماتی به همانند انجام مراقبت های پرستاری در درمان زخم و افزایش آگاهی این افراد در مورد انواع زخم ها انجام شود.
وی از مجهز شدن تمامی مراكز درمانی و بیمارستان ها به جعبه كمكهای اولیه نوین خبر داد و افزود: با كمك انجمن پرستاری ایران و مدیر شركت پانسمان های نوین مقرر شد از این به بعد به جای جعبه كمكهای اولیه قدیمی كه شامل باند، پانسمان، چسب، مواد ضد عفونی كننده است، كیف های پانسمان های نوین كه شامل اسپری ضدعفونی كننده، چسب بخیه و باند ضدعفونی كننده است در اختیار مراكز درمانی و بیمارستان ها قرار گیرد.
تمامی محصولات پانسمان های نوین تولید ایران است
همچنین محرری از كیفیت بالای محصولات پانسمان های نوین تولید ایران در قیاس با محصولات خارجی و مزایای این پانسمان ها كه شامل بهبود زخم در مدت كوتاه، كاهش قیمت پرداخت پانسمان ها، كاهش عفونت های ناشی از پانسمان ها خبر داد و گفت: تمامی محصولات پانسمان های قدیمی مزایای بهتری دارند.
یادآور می شود؛ انجمن پرستاری ایران با همكاری تولید كننده پانسمان های نوین از چند ماه اخیر اقدام به اقداماتی از قبیل توزیع آن در داروخانه ها مراكز درمانی و بیمارستان ها و آشنایی بیشتر پرستاران با این پانسمان ها کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha