سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان در پی جست و جو موفق شدند به هر دو نفر فرد مدفون شده که در فاصله کمی از یکدیگر قرار داشتند دسترسی پیدا کنند.

جان باختن دو فرد مدفون شده در زیر آوار ساختمان محله ابوذر

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان در پی جست و جو موفق شدند به هر دو نفر فرد مدفون شده که در فاصله کمی از یکدیگر قرار داشتند دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: حوالی هفت صبح روزگذشته یک ساختمان در مجاورت یک گودبرداری در خیابان ابوذر، خیابان فلاح در منطقه ١٧ دچار ریزش شد که تا کنون عملیات آتش نشانان در این محل ادامه داشت.

وی ادامه داد: تا دقایقی قبل در محل وقوع حادثه ریزش ساختمان که صبح روز گذشته اتفاق افتاد، آتش نشانان در پی جست و جو موفق شدند به هر دو نفر فرد مدفون شده که در فاصله کمی از یکدیگر قرار داشتند دسترسی پیدا کنند.

وی ادامه داد: هر دو نفر با احتیاط از محل خارج شدند و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که این افراد جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: به گفته مسئول پروژه اعلام شده که فرد دیگری در محل حضور ندارد و تعداد کارگرانی که در آن پروژه کار می‌کردند کامل است. با توجه به صحبت مسئول پروژه مبنی بر عدم حضور فرد دیگری زیر آوار عملیات به پایان رسید و محل به عوامل انتظامی و شهرداری تحویل داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha