یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

هوای تهران آلوده می‌شود / شهرکرد سردترین مرکز استان

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: طی ۵ روز آتی  برای بیشتر نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود، اما در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج انتظار غبار صبحگاهی را داریم.


وی ضمن اشاره به اینکه میزان غلظت آلاینده‌های هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج افزایش می‌یابد، ادامه داد: طی ۳ روز آینده در سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و شرق کرمان وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد‌غبار وجود دارد.


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دریای عمان و شرق تنگه هرمز امروز نسبتا مواج و متلاطم است، در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و در برخی ساعات غبار محلی دارد و فردا هم همین شرایط برای آن پیش‌بینی می‌شود.


وی افزود:حداکثر دمای این شهر امروز ۲۳ و فردا ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و حداقل دما امروز در تهران مهرآباد ۱۰ درجه سانتی‌گراد است و پیش‌بینی می‌شود، فردا به ۱۲ درجه سانتی‌گراد برسد.


رفیعی توضیح داد: امروز شهرکرد با دمای حداقل ۵ درجه زیر صفر و بعد از آن کرمان و همدان با ۲ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان هستند و دیروز اهواز با ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مرکز استان بوده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha