حجم زیادی از آموزشهای گروه علوم پزشکی که در وزارت بهداشت انجام می گیرد به آموزشهای تخصصی مربوط می شود و تغییرات در معاونت آموزشی این وزارتخانه و قرار گرفتن دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی زیر نظر مستقیم وزیر در واقع اختصاص دو صدا به مدیریت کلان بخش آموزش پزشکی در این وزارتخانه است.

دکتر کامران باقری لنکرانی در پاسخ به  مهر در خصوص ضرورت جدا شدن دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی از معاونت آموزشی این وزارتخانه اضافه کرد: آموزش های تخصصی پزشکی به عنوان یک نقطه مهم در برنامه آموزشی وزارت بهداشت باید مورد توجه قرار می گرفت و ترجیح دادیم که دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی به طور مستقیم زیر نظر وزیر فعالیت خود را ادامه دهد تا تحرک بیشتری داشته باشد، بتواند بودجه های بیشتری جذب کند و برجستگی بیشتری به این نیاز فعلی کشور بدهیم.

وی اضافه کرد : فعالیت های آموزشی عادی همچنان از طریق معاونت آموزشی وزارت بهداشت پیگیری می شود.

وزیر بهداشت تأکید کرد : در واقع وزارت بهداشت دو صدا را در مدیریت کلان وزارتخانه به آموزش اختصاص داده است و این دو صدا شدن کمک می کند تا مسائل آموزشی این وزارتخانه با دقت و جدیت پیشگیری بیشتری انجام گیرد.

به گزارش مهر، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز اول اردیبهشت ماه جاری تغییر کرد و در ادامه این تغییرات دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی از زیر نظر معاونت آموزشی خارج شد و تحت نظارت مستقیم وزیر قرار گرفت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha