یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

ورود سامانه بارشی به کشور/ اهواز گرمترین مرکز استان

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از امروز تا اواسط هفته جو پایدار خواهد بود اما در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت شرایط برای گروه‌های حساس تا حد ناسالم خواهد ‌رسید.


وی با اشاره به اینکه دوشنبه و سه شنبه این هفته برای شمال غرب و بیشتر شمال آذربایجان غربی انتظار بارش‌های پراکنده را داریم گفت: از چهارشنبه بعدازظهر سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود. پنجشنبه و جمعه بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و غرب سواحل خزر شاهد بارش خواهد بود.

دمای استان‌های ساحلی دریای خزر ۳ تا ۶ درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت. سرعت باد‌های جنوبی گیلان و اردبیل افزایش پیدا می‌کند و از دوشنبه تا آخر هفته برای شمال غرب و سواحل دریای خزر دمای هوا ۶ تا ۸ درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت. 


این کارشناس سازمان هواشناسی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوای پایتخت هم گفت: هوای تهران هم صاف خواهد بود و پدیده خاصی نخواهد داشت، اما در بعضی ساعت‌های امروز غبار محلی را شاهد خواهیم بودتهران در روز‌های آتی هم پدیده غبار را در مناطق پرترددش خواهد داشت. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ است.


وی در ادامه گفت: بین مراکز استان‌ها شهرکرد با دو درجه زیرصفر سردترین و اهواز با ۳۹ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقاط کشور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha