معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا گفت: کمیته سلامت تهران شامل شورای اسلامی شهر، ستاد مدیریت بیماری کرونا و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته ای تهران را به کمیته امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا ارایه کردند.

پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران به ستاد ملی کرونا ارایه شد

سلامت نیوز:معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا گفت: کمیته سلامت تهران شامل شورای اسلامی شهر، ستاد مدیریت بیماری کرونا و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته ای تهران را به کمیته امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا ارایه کردند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر نادر توکلی، اظهار امیدواری کرد که این پیشنهاد به زودی به تصویب برسد تا حلقه انتقال ویروس کرونا در این شهر قطع شود و در نتیجه از تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از کرونا کاسته شود.


وی ادامه داد: با تصویب این پیشنهاد، تمام دستگاه های اجرایی تهران اعم از دولتی، خصوصی به جز دستگاه های امدادی در این مدت تعطیل خواهند شد.
توکلی گفت: در قالب این طرح محدودیت هایی برای تردد مردم در سطح شهر اعمال می شود تا مردم در این مدت در منازل خود بمانند.


معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا به اعمال محدودیت های جدیدی که اخیرا وضع شده از جمله دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان در تهران اشاره کرد و افزود: امید است با رعایت دقیق تر مردم، شاهد کاهش بستری ها و مرگ میر باشیم.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد که با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز چهارشنبه این هفته به مدت ۱۰ روز محدودیت های تازه ای در مراکز ۲۵ استان و ۴۶ شهرستان کشور اعمال خواهد شد.


وی بیان داشت: در چارچوب این محدودیت، تمام آن فعالیت‌های به اصطلاح ۳ و ۴ که عمدتا به فعالیت‌های آموزشی و تجمع در مناسبت‌های مختلف مربوط می شود، تا روز جمعه آتی یعنی برای ۱۰ روز ممنوع می‌شود.


رییس جمهوری اظهار داشت: محدودیت هایی هم که پیش از این برای ۴۳ شهرستان تصویب شده بود، در این جلسه تمدید شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha