چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 302525

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از کشف و ضبط ۶ تن چوب قاچاق از گونه توسکا در محور مواصلاتی شهریار- بهارستان واقع در جنوب غرب پایتخت خبرداد.

کشف ۶ تن چوب قاچاق در شهریار

سلامت نیوز:رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از کشف و ضبط ۶ تن چوب قاچاق از گونه توسکا در محور مواصلاتی شهریار- بهارستان واقع در جنوب غرب پایتخت خبرداد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حسن مسعودی با اعلام این خبراظهارکرد: چوب های قاچاق که به صورت الوار و در یک کامیونت در حال حمل بود با هوشیاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شهریار و طی عملیات گشت و بازرسی و همکاری اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان بهارستان کشف و ضبط شده است.


وی ادامه داد: در این راستا خودروی حامل چوب های قاچاق توقیف و پرونده ای تشکیل شد و حاملان این چوب ها به مراجع قضائی معرفی شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران مسعودی از عمومی مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه های ملی و قاچاق چوب مراتب را فوراً از طریق سامانه ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha