طرح مسکن طاها زیباکنار امروزه بسیار مورد توجه سرمایه گذاران ، به خصوص آن دسته از افراد که قصد سرمایه گذاری در استان های شمالی کشور عزیزمان ایران را دارند قرار گرفته است .

با این طرح در زیبا کنار ویلا بخرید

سلامت نیوز:طرح مسکن طاها زیباکنار امروزه بسیار مورد توجه سرمایه گذاران ، به خصوص آن دسته از افراد که قصد سرمایه گذاری در استان های شمالی کشور عزیزمان ایران را دارند قرار گرفته است .

نام بندر ساحلی زیباکنار ، به دلیل ساخت و ساز ویلا های لوکس مستقل و یا ویلاهای شهرکی توسط مهندسین مجرب و یا ویلاهای روستایی بومیان که برخی از شهرنشینان علاقه به بافت آن دارند و همچنین هتل ها و مسافرکاشانه هایش با ویو دریای زیبای خزر ، در بین افراد بسیار مطرح شده است.

 البته این شهرت و محبوبیت ویلا زیباکنار باعث تغییر زیاد بافت منطقه از شکل بومی به ویلا های جدید و مدرن و منطقه ای لوکس برای ثروتمندان و کارمندان شده است.

اما طرح طاها چیست ؟

طاها مخفف عبارت ، طرح اقتصادی همراه آرش است . این طرح با توجه به این که در چند سال اخیر و در پی افزایش قیمت  تمام شده مسکن و به دنبال آن کاهش قدرت خرید بخش زیادی از مردم به واسطه رکود و تورم  و کاهش عرضه ی مسکن از سوی دولت و بخش خصوصی ، تقاضای واقعی مسکن کاهش یافته بود ایجاد شد.

 در حالی که نیاز به مسکن همواره سیری صعودی داشته است و ارزش پول افرادی که نقدینگی اندکی داشتند و قادر به سرمایه گذاری در بخش مسکن نبودند روز به روز کمتر می شد ، شرکت انبوه سازان آرش زیباکنار بیش از پیش برای ایجاد این فرصت سرمایه گذاری استثنائی تشویق شدند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت انبوه سازان آرش زیباکنار پس از صد ها ساعت کار و کارشناسی در مورد انواع مدل های سرمایه گذاری در بخش مسکن ویلا شمال و امکان سنجی آن که از سال 97 آغاز شد ، توانست برای اولین بار در کشور و در راستای پوشش نیاز و تقاضا برای خرید مسکن ویلایی ، با سرمایه های خرد ، طرح " طاها " را در فروردین 99 در شهرک های مسکونی ویلایی آرش در منطقه زیباکنار استان گیلان اجرایی کند.

با ثبت نام در این طرح که به طور اختصاصی و برای اولین بار در کشور و با همکاری تیم واحد تحقیق و توسعه شرکت انبوه سازان آرش طراحی و اجرا شد ، هر ایرانی می تواند با خرید تنها یک سهم ( معادل نیم دانگ ) از مجموع کل شش دانگ یک واحد ویلایی با مالکیت مادام العمر ؛ 40  روز در هر سال را طبق جدول زمانی کاملا مشخص و مستقل ، در یک ویلای مبله شخصی از محصولات شرکت انبوه سازان آرش اقامت داشته باشد.

دستاوردهای پروژه طاها

1- بازارسازی در حوزه گردشگری از طریق بکار گیری ظرفیت های بلااستفاده

2- رونق تولید و عرضه ی مسکن همزمان با رکود عمیق بازار مسکن بدنبال شیوع ویروس کرونا در کشور

3- ایجاد اشتغال گسترده در بخش خدمات از طریق افزایش پوشش مدت زمان اقامت در فصول پائیز و زمستان

 4- جذب نقدینگی سرگردان و هدایت آن به سمت  حوزه گردشگری

5- رونق اقتصاد گردشگری در منطقه و استان و ترویج گفتمان "مالکیت متناوب ویلا شمال

"6- پوشش بیش از 120 مالک در 14 واحد ویلایی از استان های البرز –تهران-قزوین-اصفهان-زنجان-شیراز-گیلان-خراسان-کرمانشاه –لرستان-آذربایجان-قم-مازندران-یزد


واحد امور مشتریان طرح طاها

این واحد با برخورداری از نیروهای انسانی آموزش دیده و متعهد و همچنین ماشین آلات ،تجهیزات و فناوری های بروز برای خدمات رسانی 24 ساعته به مشتریان آماده شده است. در همین راستا سایت و اپلیکیشن طرح طاها این امکان را فراهم آورده تا ارتباط بین مالکین با امور مشتریان برای انجام هر نوع خدمات اعم از تعمیر و تعویض قطعات،اعلام خرابی،تحویل،ثبت ورود و خروج،تعویض زمانی،محاسبه و دریافت شارژ،ارتباط با مدیریت و ارزشیابی کارکنان با سهولت در دسترس کاربران طاها باشد.

شرکت انبوه سازان آرش با تاسیس و تجهیز دپارتمان IT و DIGITAL MARKETING ، دپارتمان R&D ، دپارتمان روابط عمومی و دپارتمان بازاریابی و فروش موفق شده تا رویکرد های سنتی در حوزه املاک را پشت سرگذاشته و افق های جدیدی را برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ترسیم کند.

با گذشت بیش از 15 سال از آغاز فعالیت مدیران شرکت در حوزه تولید و عرضه ی مسکن ، این شرکت در مجموع موفق به جذب و هدایت بیش از 1000 میلیارد تومان نقدینگی به صنعت ساختمان استان گیلان و طراحی و ساخت بیش از85 هزار متر مربع در سطح بیش از 20 هکتار و در نتیجه رونق اشتغال و صنعت در منطقه زیباکنار و روستاهای اطراف شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha