رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از وقوع ۲ تصادف جرحی و ۴ مصدوم در پی این تصادفات خبر داد و گفت: در محورهای ۱۴ استان بارش برف و باران گزارش شده است.

بارش برف و باران در محورهای ۱۴ استان/ ۲ تصادف جرحی و ۴ مصدوم

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از وقوع ۲ تصادف جرحی و ۴ مصدوم در پی این تصادفات خبر داد و گفت: در محورهای ۱۴ استان بارش برف و باران گزارش شده است.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: در تمامی محورها تردد عادی و روان گزارش شده و همچنین در برخی از محورهای استان تهران، قزوین، همدان و مازندران بارش برف و باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، قم، مرکزی، کرمان، گیلان بارش باران گزارش شده است.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارندگی، حفظ بیشتر فاصله طولی و سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی را رعایت کنند. همچنین از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند و توجه کامل به جلو داشته باشند و از موبایل به جهت تمرکز بیشتر در رانندگی به ویژه در چنین آب و هوایی استفاده نکنند.

وی با اشاره به تصادف جرحی در استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ساعت ۵:۲۰ امروز یک اتوبوس اسکانیا در محور نائین- اردستان در استان اصفهان به دلیل خواب آلودگی و خستگی راننده از جاده خارج شد که در پی این تصادف یک نفر مجروح شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان با اشاره به تصادف ساعت ۷:۲۲ در محور عسلویه گفت: یک تصادف جرحی هم در شهرستان کنگان رخ داد که حاصل برخورد اتوبوس اسکانیا با مینی بوس ایسوزو بود که در پی این حادثه سه نفر مجروح شدند و علت تصادف هم در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha