سلامت نیوز برای شتاب بخشیدن به توسعه‌دهندگان و استارت‌آپ‌های حوزه سلامت با تخصیص منابع مالی و اعتبار‌سنجی ایده‌های نو، ایده‌هایی که توانایی تبدیل‌شدن به یک استارت‌آپ را دارند را انتخاب می‌کند و با سرمایه‌گذاری اولیه بر روی ایده، استارت‌آپ را تحت پوشش و حمایت خود درمیآورد و در مسیر شکل‌گیری کسب‌وکار، آموزش و خدمات لازم را ارائه خواهد داد.

فراخوان سرمایه گذاری روی ایده ها و استارت آپ های خلاق در حوزه سلامت

سلامت نیوز: سلامت نیوز برای شتاب بخشیدن به توسعه‌دهندگان و استارت‌آپ‌های حوزه سلامت با تخصیص منابع مالی و اعتبار‌سنجی ایده‌های نو، ایده‌هایی که توانایی تبدیل‌شدن به یک استارت‌آپ را دارند را انتخاب می‌کند و با سرمایه‌گذاری اولیه بر روی ایده، استارت‌آپ را تحت پوشش و حمایت خود درمیآورد و در مسیر شکل‌گیری کسب‌وکار، آموزش و خدمات لازم را ارائه خواهد داد.

به گزارش سلامت نیوز علاقه مندان میتوانند طرح‌ها، ایده‌ها و استارتاپ های نوآورانه ی خود را در تمامی حوزهای سلامت بخصوص در زمینه داده کاوی،بهداشت و خودمراقبتی و سلامت هوشمند به سلامت نیوز ارسال کنند تا پس از طی فرآیند ارزیابی پذیرش شوند وامکان سرمایه گذاری در آنها بررسی شود تا منابع مالی لازم برای شتاب بخشیدن و ایجاد کسب و کار آنها تخصیص داده شود.

سلامت نیوز در این مسیر در صورت نیاز به امکاناتی از قبیل مشاوره، کمک به تشکیل شرکت و تولید، تیم سازی، فضای کار اشتراکی، آموزش، منتورینگ، مدیریت تولید، پیوستن به گروه سرمایه‌داری بزرگ، برند سازی، راه‌اندازی کسب و کار، جذب سرمایه و... کمک های لازم را به ایده ها و استارت آپ های انتخاب شده میکند.

واجدین شرایط میتوانند ایده ی خود را به آدرس News@SalamatNews.com  ارسال کرده تا اقدامات لازم صورت گیرد.

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha