شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

سخنگوی آتش‌نشانی تهران جزئیات کشف 6 جسد سوخته را در یک باغچه در یک بزرگراه آزادگان تشریح کرد. سیدجلال ملکی با اعلام خبر کشف 6 جسد در یک باغچه در بزرگراه آزادگان، اظهارکرد: 20 آذر یک مورد مشاهده دود در یک باغچه در بزرگراه آزادگان، خیابان صفا به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

کشف ۶ جسد سوخته در یک باغ

سلامت نیوز:سخنگوی آتش‌نشانی تهران جزئیات کشف 6 جسد سوخته را در یک باغچه در یک بزرگراه آزادگان تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ملی ، سیدجلال ملکی با اعلام خبر کشف 6 جسد در یک باغچه در بزرگراه آزادگان، اظهارکرد: 20 آذر یک مورد مشاهده دود در یک باغچه در بزرگراه آزادگان، خیابان صفا به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه منطقه مسکونی نیست و بیشتر زمین‌های کشاورزی، باغ و باغچه در آن قرار دارند. وی تصریح کرد: در یکی از باغچه‌ها به وسعت حدود 300 تا 350 متر دو اتاقک کوچک به وسعت حدود 20 تا 30 متری وجود داشت و مانند یک سوئیت کوچک دارای سرویس بهداشتی و آشپزخانه بود. ملکی ادامه داد: اتاق‌های مذکور دچار آتش‌سوزی شده که آتش‌نشانان پس از ورود به اتاق‌ها، آتش را خاموش کرده و حین خاموش‌کردن آتش با 6 نفر که نقش بر زمین بودند، مواجه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دو نفر از این 6 نفر سوختگی بسیار شدیدی داشتند و چهار نفر دیگر که در بخش دیگری از این منزل قرار گرفته بودند، سوختگی کمتری داشتند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد هر 6 نفر جان خود را از دست داده‌اند. وی بیان کرد: روی دیوارهای این اتاق‌ها کاملا آثار سوختگی مشهود و حاکی از آن بود که حداقل در دقایق نخست حرارت بسیار زیاد بوده است. به گفته ملکی، در نهایت آتش خاموش و محل تحویل عوامل انتظامی و قضائی شده است تا بررسی‌های لازم در این رابطه صورت بگیرد.


جزئیات حادثه انفجار
همچنین معاون دادستان اسلامشهر، با اشاره به تعیین هویت 5 نفر از 6 فوتی حادثه انفجار گفت: پرونده قضائی برای این حادثه در منطقه شمس‌آباد تشکیل شده و در دست بررسی قرار گرفته است. هاشم امامی در گفت‌وگو با «فارس»، اظهارکرد: در پی وقوع حادثه انفجار یک کپسول گاز در یک باغچه شخصی در منطقه شمس‌آباد که به‌وقوع پیوست، 6 نفر در دم کشته شدند. وی گفت: به‌محض اطلاع از وقوع حادثه، پس از حضور عوامل آتش‌نشانی و اورژانس و نیروهای انتظامی، جهت بررسی علت وقوع حادثه شخصا در محل حاضر شده و با همکاری کارشناسان محل را مورد بررسی قرار داده و موضوع دردست بررسی قرار گرفت.

رئیس حوزه قضائی بخش چهاردانگه با اشاره به جزئیات این حادثه، بیان کرد: در این حادثه 6 نفر مرد که تاکنون هویت 5 نفر از آنها مشخص و شناسایی شده، در یک بنای احداثی در داخل یک باغ دورهم جمع شده بودند که بنا به‌علت نامعلومی، کسپول گازی واقع در محل، دچار انفجار شده و باعث مرگ حاضران در صحنه شده است.

امامی تاکید کرد: با توجه به‌شدت انفجار و مرگ 6 شهروند در این حادثه، با تشکیل پرونده قضائی علت وقوع انفجار و مرگ افراد در دستور کار قرار گرفته و کارشناسان امر در حال شناسایی علت وقوع حادثه هستند. وی بدون اشاره به هویت فوت‌شدگان این حادثه گفت: اجساد کشف‌شده در این حادثه جهت تعیین هویت و علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و پس از اعلام نظر و تشخیص هویت افراد دستورات قضائی مقتضی انجام خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه خاطرنشان کرد: با توجه به عدم مشخص شدن علت حادثه، هرگونه اظهارنظر و بیان خبری از این حادثه، حدس و گمانه‌زنی افراد غیرمسئول بوده و در صورت اتمام کار کارشناسان و اعلام وقوع حادثه و تعیین هویت افراد، مراتب از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی به اطلاع‌رسانی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha