معاون اول ریاست جمهوری ضمن تقدیر از وزیر کشور و همکارانش در راستای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، گفت به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت از طریق مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود.

جهانگیری: انتقال تابعیت ایرانی از طریق مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود

سلامت نیوز: معاون اول ریاست جمهوری ضمن تقدیر از وزیر کشور و همکارانش در راستای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، گفت به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت از طریق مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اسحاق جهانگیری پس از دریافت گزارش وزیر کشور از اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، تأکید کرد: تابعیت از طریق مادر هیچ تفاوتی با تابعیت از طریق پدر ندارد و نباید مبنای هیچ تبعیضی در اشتغال و حقوق شود.

معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از اقدامات رحمانی فضلی وزیر کشور و همکارانش در این خصوص تصریح کرد: به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت از طریق مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود.

متن کامل پی نوشت دکتر جهانگیری خطاب به وزیر کشور به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتر رحمانی فضلی

با تشکر از اقدامات انجام شده همکاران ارجمند جنابعالی؛ لازم به تأکید است که به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت ایرانی از طریق مادر، از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود، تابعیت از طریق مادر هیچ تفاوتی با تابعیت از طریق پدر ندارد و نباید مبنای هیچ تبعیضی در اشتغال و حقوق شود.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شهروند ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    با وجود فقر مفرط در کشور این قانون بی بند باری خارجیان مقیم ایران را قانونی کرده و با توجه به تعداد زیاد خارجیان اثرات بسیار سویی در ترکیب جمعیتی ایران و نفوذ خواهد اشت.