چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل خبر داد که خانه همسایه خود را خالی کرده بودند.

3 همسایه سارق از آب در آمدند

سلامت نیوز: رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل خبر داد که خانه همسایه خود را خالی کرده بودند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبر یپلیس، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی در تشریح این خبر توضیح داد: پرونده ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری 136 فرجام دریافت که با دعوت شاکی به پایگاه چهارم، وی اظهار داشت، ساعت 19:00 سوم مرداد ماه از منزلم واقع در خیابان تکاوران خارج و در هنگام مراجعه به منزل متوجه تخریب درب حیاط شدم که با بررسی واحدها متوجه شدم سارقان با ورود به منزل اموالی به 50 میلیون تومان سرقت کرده اند.

وی بیان کرد: کارآگاهان در گام اول تحقیقات به محل سرقت اعزام و با انجام تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان با ورود از بالای درب وارد حیاط منزل شاکی شده و با تخریب درب واحدها، سرقت را مرتکب و از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که در همسایگی شاکی دو سارق سابقه دار به هویت های امیر و سعید که برادر می باشند و به اتفاق فرد دیگری به هویت سیامک زندگی می کنند که کارآگاهان با بررسی های تخصصی موفق شدند ردی از سارقان را در صحنه سرقت به دست آورند.

این مقام انتظامی گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از محل سکونت متهمان اخذ و کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر سه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مجیدی اظهار کرد: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره ای جزء اعتراف نداشتند و لب به بیان حقیقت گشودند و محل اختفای اموال را به کارآگاهان اعلام و کارآگاهان در عملیات دیگری اموال شاکی را از مخفیگاه سارقان کشف کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان و کشف مقدار قابل توجهی از اموال مسروقه پرونده به دادسرا ارسال و هر 3 متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha