نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: ظرفیت بیمارستان قرچک باید از ۷۰ تخت به ۲۵۰ تخت افزایش پیدا کند و عملیات اجرایی بیمارستان پیشوا باید هر چه سریعتر انجام شود، چرا که پیشوا تنها شهرستان فاقد بیمارستان است.

نماینده ورامین: شهرستان پیشوا فاقد بیمارستان است

سلامت نیوز: نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: ظرفیت بیمارستان قرچک باید از ۷۰ تخت به ۲۵۰ تخت افزایش پیدا کند و عملیات اجرایی بیمارستان پیشوا باید هر چه سریعتر انجام شود، چرا که پیشوا تنها شهرستان فاقد بیمارستان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی به ضرورت اتصال ورامین، قرچک و پیشوا به متروی تهران تأکید کرد و گفت: متاسفانه این پروژه با ۱۲ سال وقفه مواجه شده و هنوز هم اجرایی نشده است. تسریع در احداث آزادراه تهران به پیشوا نیز معطل مانده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس خطاب به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: ظرفیت بیمارستان قرچک باید از 70 تخت به 250 تخت افزایش پیدا کند و عملیات اجرایی بیمارستان پیشوا باید هر چه سریعتر انجام شود، چرا که پیشوا تنها شهرستان فاقد بیمارستان است.

وی در پایان با بیان اینکه ورامین قطب کشاورزی و قطب تولید محصولات غذایی و تامین کننده محصولات غذایی پایتخت است، گفت: متاسفانه موضوع تامین نهاده‌های کشاورزی و دامی مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرده که ضرورت دارد برای انجام این امر اقدام جدی از جانب وزارتخانه صورت گیرد. امیدوارم با توجه به اهمیت مسئله کشاورزی و تولید و پرورش دام در این منطقه، مسئله تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی مورد توجه قرار گرفته و هر چه سریعتر تامین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha