جلسه تامین ارز کالاهای اساسی و دارو ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

برنامه ریزی برای تامین گوشت و مرغ برای عید و ماه رمضان/ادامه جریان تأمین کالاهای اساسی و دارو

سلامت نیوز:جلسه تامین ارز کالاهای اساسی و دارو ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با تاکید بر لزوم مدیریت و پیگیری دقیق برای تامین کالاهای اساسی و دارو در ایام پایانی سال گفت: جریان تأمین کالاهای اساسی و دارو باید به شکل مستمر ادامه داشته باشد و و این روند با جدیت دنبال شود تا مردم دغدغه ای برای تامین دارو و کالاهای اساسی نداشته باشند.

معاون اول رییس جمهور با یادآوری اینکه در هفت سال گذشته با کمبود میوه برای ایام شب عید مواجه نبوده ایم، اظهار داشت: برای ایام پایانی سال جاری نیز لازم است برنامه ریزی دقیقی انجام شود تا دغدغه ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

جهانگیری همچنین با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان در فروردین سال آینده، تصریح کرد: برنامه ریزی ها برای ایام پایانی سال و شب عید باید به گونه ای انجام شود که از هم اکنون نسبت به تامین گوشت و مرغ در ایام عید و ماه مبارک رمضان اطمینان داشته باشیم.

وی همچنین از بانک مرکزی خواست تمرکز ویژه ای برای تامین ارز مورد نیاز دارو داشته باشد تا مردم دغدغه ای برای تامین داروهای مورد نیاز نداشته باشند.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان غذا و دارو، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، دبیر ستاد تنظیم بازار و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت تامین ارز مورد نیاز دارو و کالاهای اساسی ارائه شد و تصمیمات لازم برای تامین کالاهای اساسی و دارو در سه ماه پایانی سال اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha