تبلیغات دیجیتال یک راهکار عالی برای رشد و ترقی است. برای بیشتر دیده شدن باید از شیوه های تبلیغات و تاکتیک های آن آگاه بود. رمز موفقیت در کمپین تبلیغاتی پزشک یا کلینیک، جذب بیمار و مخاطبان بیشتر در هر ماه است. با مانور نمودن بر روی کلمات کلیدی ویژه در راستای خدمات و نوع دارو می توانید بیشترین سهم از بازار را به سمت خود روانه نمایید.

یک تبلیغ در حوزه پزشکی، یک موفقیت!

سلامت نیوز:تبلیغات دیجیتال یک راهکار عالی برای رشد و ترقی است. برای بیشتر دیده شدن باید از شیوه های تبلیغات و تاکتیک های آن آگاه بود. رمز موفقیت در کمپین تبلیغاتی پزشک یا کلینیک، جذب بیمار و مخاطبان بیشتر در هر ماه است. با مانور نمودن بر روی کلمات کلیدی ویژه در راستای خدمات و نوع دارو می توانید بیشترین سهم از بازار را به سمت خود روانه نمایید. در نظر داشته باشید که یک تبلیغ پزشکی، دروازه ورود به صفحات فرود شما است. این صفحات می بایست اطلاعات منحصر بفرد و خاصی را ارائه دهند تا اعتماد کاربران جلب شود.

به زبانی ساده، هر صفحه فرود باید راوی یک داستان جذاب باشد تا مخاطب شما جذب شود. توجه نمایید که یک تبلیغ به موفقیت نمی رسد مگر با ارائه خدمات و پشتیبانی خوب. این مورد در خصوص برندسازی پزشک و کلینیک درمانی با ارائه راه های تماس در دسترس و عالی حاصل می شود.


برندسازی پزشک و کلینیک درمانی از طریق صفحه اینستاگرام پزشک:
با توجه به گسترش فضای مجازی همچون اینستاگرام، امروزه کاربران زیادی ترجیح می دهند تا وقت و هزینه خود برای تبلیغات را در اینستاگرام صرف نمایند. اما در این فضا نیز لازم است تا تکنیک های خاصی رعایت شود که منجر به دیده شدن تبلیغات گردد.

برخی از نکات مهم در حوزه تبلیغات پزشکی در اینستاگرام به شرح زیر است:

1-  استفاده از هشتگ های مناسب
کمپین تبلیغاتی پزشک از طریق اینستاگرام می بایست دارای هشتگ خاص و منحصر بفردی باشد. این هشتگ ها کمک می نمایند تا محتوای شما سریع تر دیده شوند. قرار دادن تبلیغات در قالب عکس و ویدیو می تواند به موفقیت شما کمک کند.


2- استفاده از محتوای به روز و مناسب
برای تبلیغ از طریق اینستاگرام لازم است تا در پیج خود حتما از مطالب آموزشی، فیلم های مربوط به فواید استفاده از دارو یا میزان تخصص پزشک درج شود تا بیمار پس از مراجعه به صفحه مورد نظر اطلاعات قابل استنادی را دریابد.


3-استفاده از نظرات دیگران
تبلیغات از طریق اینستاگرام یک پزشک، زمانی به موفقیت می رسد که بتوان از طریق ارائه نظرات مثبت سایرین، کاربران را جذب کرد. گاها یک توضیح کوتاه در خصوص نوع فعالیت و اطلاعات اضافی در مورد محصول قادر است تا روند فکری مخاطب را کاملا تغییر دهد.


همانطور که میدانید تبلیغات پزشکی به صورت کلی دارای حساسیت زیادی است. افرادی که در این رشته فعالیت می نمایند لازم است تا تاکتیک های لازم را برای ارائه توضیحات به کاربر بدانند و از آنها استفاده کنند. جلب نظر کاربر تنها با ارائه شواهد قابل استناد به دست می آید زیرا تمام افراد به بحث سلامتی حساس بوده و سعی می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا از یک مجموعه در زمینه تبلیغات پزشکی مشاوره گرفته تا هم در زمان و هم در هزینه های تبلیغاتی صرفه جویی نمایید. در این میان آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ که یکی از پیشروترین و تخصصی ترین آژانس های تبلیغات و برندسازی پزشکی به شمار می آید که خدمات تبلیغاتی پزشکی و تولیدمحتوای اینستاگرام و سایت را با نازلترین قیمت و کمترین زمان ممکن در اختیار پزشکان و مدیران حوزه سلامت و زیبایی قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت طب مارکتینگ به آدرس www.tebmarketing.com مراجعه فرموده یا با شماره  02122644773 تماس حاصل فرمایید؛ همچنین در صورت نیاز به مشاوره می توانید در واتساپ با شماره 09379900134 در ارتباط باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha