عمل‌های زیادی در افزایش جذابیت زیباجویان دخیل هستند که هر یک به منظور خاصی ارائه شدند؛ خدمات کاشت مو و خدمات کاشت ابرو از جمله عمل‌هایی هستند که به نسبت سایر خدمات زیبایی طرفداران بیشتری دارند و تقریبا عملی عمومی به شمار می‌روند؛ نکته‌ای که در خصوص خدمات کاشت مو باید به آن توجه ویژه داشته باشید، بدون شک تخصص پزشک و کیفیت کلینیک در ارائه خدمات است.

قیمت کاشت هر تار مو به روش SUT + هزینه کاشت ابرو

سلامت نیوز:عمل‌های زیادی در افزایش جذابیت زیباجویان دخیل هستند که هر یک به منظور خاصی ارائه شدند؛ خدمات کاشت مو و خدمات کاشت ابرو از جمله عمل‌هایی هستند که به نسبت سایر خدمات زیبایی طرفداران بیشتری دارند و تقریبا عملی عمومی به شمار می‌روند؛ نکته‌ای که در خصوص خدمات کاشت مو باید به آن توجه ویژه داشته باشید، بدون شک تخصص پزشک و کیفیت کلینیک در ارائه خدمات است.


بزرگ‌ترین اشتباه در انتخاب کلینیک کاشت مو و ابرو
قیمت کاشت هر تار مو به روش‌های مختلف یا به طور کلی مقوله قیمت برای این نوع از خدمات، حتی کاشت ابرو از عوامل تاثیرگذار در انتخاب زیباجویان است و در اکثر مواقع به عنوان اولین معیار در انتخاب کلینیک مورد نظر به شمار می‌رود که این موضوع کاملا اشتباه است.


با توجه نظرات افرادی که کاشت مو را تجربه کرده‌اند، قیمت باید به عنوان یک معیار ثانویه در انتخاب کلینیک مورد نظر باشد و تخصص پزشک و اعتبار کلینیک از جمله عواملی هستند که باید به عنوان یک عامل اصلی به آن توجه شود. موضوعی که در خصوص هزینه خدمات کاشت مو باید به عنوان یک قانون به آن توجه کنید، ارزان نبودن خدمات باکیفیت است؛ اما قیمت بالا هم ملاک دقیقی برای تعیین کیفیت یک کلینیک کاشت مو نیست و صرفا اعتبار کلینیک و نام پزشکان می‌تواند تنها معیار اصلی در انتخاب بهترین کلینیک باشد.


کلینیک نیل از آن دست مراکز زیبایی است که با توجه به سابقه درخشان در این زمینه نامی شناخته شده برای خدمات کاشت مو محسوب می‌شود. نکته‌ای که نیل کلینیک را به نسبت سایر مراکز متمایز می‌کند، قیمت مناسب خدمات کاشت در کنار اعتبار زبان‌زد آن است که این دو معیار در کنار هم به عنوان مهم‌ترین عامل در جلب رضایت مشتری تاثیرگذار است.

عوامل تاثیرگذار در قیمت کاشت مو و ابرو
یکی از دیدگاه‌های اشتباه درحوزه کاشت مو، درخواست یک قیمت واحد برای سوالاتی هم‌چون هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ و یا خود کاشت مو به‌صورت کلی است. نکته‌ای که در این خصوص باید حتما به آن توجه داشته باشید؛ وابسته بودن قیمت ارائه شده به عوامل مختلفی است که در این قسمت به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.


تخصص پزشک و اعتبار کلینیک
این دو معیار که در مورد آن صحبت کردیم از جمله مواردی است که به عنوان یک معیار اصلی باید به آن توجه کرد؛ برای مثال علاوه‌بر اعتبار کلینیک و تخصص پزشک، نکاتی هم‌چون جغرافیا، فضای کلینیک و خدمات جانبی می‌تواند از موارد تاثیرگذار در قیمت ارائه شده باشد؛ به عنوان نمونه کلینیک نیل برای رفاه زیباجویان ساکن شهرستان خود، خدمات هتلینگ را ارائه نموده است که خود به عنوان یک عامل مهم در رفاه مشتریان موثر است؛ البته که این خدمات از جانب نیل کلینیک تاثیر زیادی در قیمت نخواهد داشت.

روش کاشت و تاثیر آن در قیمت
یکی از عوامل مهم دیگر که اشاره به آن می‌تواند در تصمیم‌گیری شما جهت‌گیری درستی ایجاد کند، بدون شک روش کاشت مو و ابرو است. تفاوت روش‌های کاشت مو عموما در نحوه برداشت و در برخی موارد در نحوه کاشت خلاصه می‌شود که برای انتخاب هر یک در ابتدا نیاز شما مطرح است.


برای مثال در روش FUT که به عنوان قدیمی‌ترین روش در کاشت مو شناخته می‌شود؛ از قسمت پشت سر فلپی حدودا به عرض 2 سانتی‌متر و طول حدودا 20 سانتی متر از پشت سر جدا می‌شود و بعد از انجام عملیات کات (جداسازی گرافت‌های مو زیر میکرسکوپ) ،گرافت‌ها را با ایجاد روزنه‌هایی در سطح طاسی مو می‌کارند؛ همچنین لازم به ذکر است که این روش دوران نقاهت طولانی را در‌پی خواهد داشت.


پس از روش FUT روش FIT معرفی شد که تنها تفاوت آن در شیوه برداشت از بانک مو بود و مانند روش FUT عیب مشهود آن، باقی ماندن محل برش در ناحیه کاشت است که حالتی نمایان را به همراه دارد.


اما در کاشت مو به روش SUT برداشت مو برخلاف روش FIT که به صورت دستی انجام می‌شد به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد که همین موضوع باعث طبیعی‌تر شدن موهای کاشته شده می‌شود. این روش به عنوان یکی از پرطرفدارترین متدهای کاشت مو و ابرو شناخته شده است.


یکی دیگر از روش‌های بسیار پرطرفدار در کاشت مو متد میکروگرافت است؛ در این متد که در مرحله برداشت مو از هولدرهایی با ضرافت 0.4 میکرون استفاده می‌شود که ظرافت بسیار بیشتری نسبت به روش SUT را در آن شاهد هستیم.

میزان طاسی و جنسیت
یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت کاشت مو و ابرو، بدون شک جنسیت و میزان تاسی شما زیباجوی محترم خواهد بود. به‌طور طبیعی افرادی که حجم مو کمتری در سر خود دارند، برای رفع طاسی خود باید تعداد بیشتری تار مو به هر روش که پزشک پیشنهاد دهد در سر خود بکارند تا به نتیجه ایده‌آل برسند؛ در خصوص کاشت ابرو هم تقریبا همین شرایط مطرح است؛ اما برخی دلایل دیگر مانند سوختگی یا خط ناشی از شکستگی می‌تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد.


بررسی قیمت کاشت مو و کاشت ابرو
یکی از موارد مهم در خصوص تعیین قیمت کاشت مو و کاشت ابرو روش‌های ارائه شده است؛ برای مثال هزینه کاشت مو به روش SUT در بازه 6300 تا 6700 قرار دارد؛ این درحالی است که این روش با توجه به نتیجه ایده‌آل به نسبت سایر روش‌ها قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده است؛ البته که روش میکروگرافت در کلینیک نیل به دلیل کیفیت و کارایی کافی و تخصص ویژه از کاشت مو به روش SUT گران‌تر است.


در خصوص قیمت کاشت ابرو در کلینیک نیل به دلیل وجود روش‌های مختلف بازه قیمتی در حدود 5500 الی 7500 میلیون تومان خواهد داشت که برای انتخاب بهترین روش باید نظر پزشک را در اولویت قرار دهید.


چرا کلینیک نیل؟
کلینیک نیل با تجربه چندین و چندساله در این زمینه گزینه ایده‌آلی برای خدمات کاشت است؛ همان‌طور که به این موضوع اشاره کردیم کیفیت به عنوان مهمترین گزینه در انتخاب شما خواهد بود که بزرگ‌ترین ویژگی کلینیک نیل به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha