سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 305771

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کدام مناطق کشور امروز باران می‌بارد؟

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان و مناطقی از شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش باران رخ می‌دهد و در ارتفاغات البرز شرقی نیز بارش‌های پراکنده بصورت برف را داریم. فردا در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و برای شهر‌های صنعتی و پر جمعیت غبار صبح گاهی را خواهیم داشت.


گودرزی ادامه داد: طی امروز و فردا در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و گاهی گردوخاک را پیش بینی میکنیم همراه با کاهش نسبی دما و همچنین تنگه هرمز و خلیج فارس و دریای عمان طی دو روز مواج هستند. برای روز‌های پنجشنبه و جمعه در بیشتر مناطق کشورمان آسمان صاف خواهد بود؛ و پدیده غالب برای شهر‌های صنعتی و پر جمعیت غبار محلی پیش بینی میکنیم.


وی گفت: از بعد از ظهر روز شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی گاهی وزش باد را داریم احتمال بارش پراکنده را و در شهر‌های صنعتی از جمله تهران، کرج، قم، اصفهان و اراک هم افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم.


این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: تهران هم امروز آسمان، صافی خواهد داشت و گاهی همراه با وزش باد حداکثر دما ۸ درجه بالای صفر و حداقل دما یک درجه زیر صفر پیش بینی می‌شود. سردترین استان امروز اردبیل با ۱۲ درجه زیر صفر و گرمترین مرکز استان بندرعباس با دمای هوای حداکثر ۲۵ درجه بالای صفر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha