رئیس بیمارستان روانپزشکی روزبه، به چالش های خدمات دورا پزشکی برای بیماران روانپزشکی در دوران کرونا اشاره کرد.

چالش های «دورا روانپزشکی» در ایام کرونا/ مشکل بیمه و تعرفه ها

سلامت نیوز:رئیس بیمارستان روانپزشکی روزبه، به چالش های خدمات دورا پزشکی برای بیماران روانپزشکی در دوران کرونا اشاره کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سید طه یحیوی، در جلسه کمیته پزشکی از راه دور دانشگاه علوم پزشکی تهران، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های «دورا روان‌پزشکی» در بیمارستان روزبه پرداخت و گفت: دورا روانپزشکی قبل از شیوع ویروس کرونا با مصوبه‌ای از هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران و پس از ایجاد زیرساخت‌های ضروری به صورت ارتباط صوتی و تصویری راه‌اندازی شد.


وی افزود: فرآیند کار و اقدامات صورت گرفته شامل نحوه ارتباط با سیستم HIS، اجرای نوبت‌دهی به بیماران، امنیت اطلاعات بیماران و سایر تدابیر در این زمینه بود.
یحیوی ادامه داد: مسائل اخلاقی، احراز هویت بیماران به صورت مجازی، آموزش رزیدنت‌ها در خصوص نحوه ویزیت مجازی بیماران، آموزش بیماران در خصوص انتظارات از پزشکی از راه دور، مسائل مالی، بیمه و تعرفه‌های خدمات پزشکی از راه دور، زیرساخت‌ها و مشکلات مربوط به اینترنت و داروخانه‌ها و نحوه اتصال درون آنها به این شبکه از موضوعات قابل‌بررسی در این زمینه است.


رئیس بیمارستان روزبه اظهار داشت: برای اقدامات توسعه در بیمارستان حضور اساتید بیشتری در موضوع دورا روانپزشکی، انجام اطلاع‌رسانی و تبلیغات به منظور جذب بیماران در این زمینه، توسعه خدمات بیشتر علاوه بر خدمات موجود و الحاق این امر به آموزش رزیدنت‌ها و دانشجویان پزشکی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha