جلسه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با حضور معاون پرستاری و نمایندگان معاونت درمان، توسعه و حقوقی وزارت بهداشت، نماینده سازمان نظام پرستاری و نمایندگان سازمان های بیمه گر برگزار شد.

برگزاری جلسه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

سلامت نیوز: جلسه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با حضور معاون پرستاری و نمایندگان معاونت درمان، توسعه و حقوقی وزارت بهداشت، نماینده سازمان نظام پرستاری و نمایندگان سازمان های بیمه گر برگزار شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر مریم حضرتی - معاون پرستاری وزیر بهداشت در جلسه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به تشریح تصویب و روند اجرایی کردن این قانون از سال 86 پرداخت و با اشاره به تلاش ها و پیگیری های معاونت پرستاری از سال 96 تا کنون، گفت: پس از تاکید مقام معظم رهبری بر اجرایی کردن این قانون در روز پرستار سال جاری، جلسه حاضر با حضور دست اندر کاران اجرای این قانون برگزار شده و ان شالله تا حصول نتیجه و اجرایی کردن آن، این جلسات به صورت جدی و مستمر ادامه خواهد یافت. 


وی در ادامه افزود: با توجه به نص صریح قانون و تکلیف مقام معظم رهبری بر وزارت بهداشت، امیدواریم این قانون هرچه زودتر اجرایی شود.  


وی همچنین افزود: اجرای این قانون سبب هویت مستقل حرفه ای و عدالت در سلامت خواهد شد.


همچنین در این جلسه اعضای حاضر نقطه نظرات خود و موانع موجود پیرامون قانون تعرفه گذاری پرستاری را بیان کردند و مشترکا بر اجرایی آن تاکید کردند. 


در این جلسه مقرر شد کارگروهی مشترک با حضور نمایندگان معاونتهای پرستاری، درمان، توسعه و حقوقی وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری جهت بررسی بسته های خدمتی و تعرفه های تدوین شده و چگونگی اجرای آن تشکیل شود.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha