جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 305914

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت در ارتفاعات البرز و جاده های کوهستانی منتهی به آن احتمال رخداد سقوط بهمن وجود دارد.

افزایش دمای هوا در اغلب مناطق کشور

سلامت نیوز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت در ارتفاعات البرز و جاده های کوهستانی منتهی به آن احتمال رخداد سقوط بهمن وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، صادق ضیاییان درباره وضعیت آب و هوایی کشور به پانا گفت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش رو خواهیم داشت. در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا تداوم خواهد داشت.

وی افزود: باید توجه کرد که در ارتفاعات البرز و جاده های کوهستانی منتهی به آن احتمال رخداد سقوط بهمن وجود دارد. همچنین طی دو روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی تهران گفت: امروز جمعه ۱۹ دی ماه هوای تهران صاف و غبارآلود بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۰ و منفی یک درجه سانتی گراد است. همچنین برای فردا، شنبه ۲۰ دی ماه نیز همین شرایط دمایی و آب و هوایی پیش بینی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha