مقام معظم رهبری پیش از ظهر جمعه ١٩ دی به مناسبت سالگرد قیام مردم قم که در سال ١٣۵۶ انجام شده بود، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی، به برخی مسائل روز داخلی و خارجی اشاره کردند. ایشان درباره مساله واکسن کرونا، تلاش برای ساخت واکسن داخلی را مایه افتخار و عزت کشور دانستند و تاکید کردند: ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. اگر توانسته بودند واکسنی درست کنند و اگر کارخانه فایزر آنان می‌تواند واکسن درست کند، اول برای خودشان مصرف کنند که در ظرف ۲۴ ساعت چهار هزار تلفات ندهند.

رهبر انقلاب: ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است

سلامت نیوز: مقام معظم رهبری پیش از ظهر جمعه ١٩ دی به مناسبت سالگرد قیام مردم قم که در سال ١٣۵۶ انجام شده بود، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی، به برخی مسائل روز داخلی و خارجی اشاره کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ایشان درباره مساله واکسن کرونا، تلاش برای ساخت واکسن داخلی را مایه افتخار و عزت کشور دانستند و تاکید کردند: ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. اگر توانسته بودند واکسنی درست کنند و اگر کارخانه فایزر آنان می‌تواند واکسن درست کند، اول برای خودشان مصرف کنند که در ظرف ۲۴ ساعت چهار هزار تلفات ندهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha